Mobiele versie gebruiken

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Mobiele versie gebruiken

Ik had vandaag eens zitten kijken op de nieuwe mobiele versie van WSF. En ergens onderaan was er een optie die zei (niet letterlijk): volledige versie gebruiken. Ik klikte daarop en kreeg dan de site te zien zoals deze er op een gewone PC uitziet. Maar nu de vraag van één miljoen :P . Hoe ga ik terug naar de mobiele versie? Wat ik ook zoek of probeer, het lukt niet...
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Re: Mobiele versie gebruiken

Gewoon teruggaan naar vorige pagina op je mobiel, zegmaar die pijltjes op je computer normaal, of de site herladen, dat werkt bij mij, hoop dat je er iets mee kan...

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Mobiele versie gebruiken

De site herladen werkt alvast niet. Noch een apart tabblad openen noch refresh doet het em. Dat teruggaan heb ik nog niet geprobeerd. Ik hou het achter de hand. Maar ik hoop op wat beters dan dat eerlijk gezegd. Maar alvast bedankt voor het meedenken :) .
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Mobiele versie gebruiken

Ik heb op mijn (android)mobiel nog geen mobiele versie kunnen ontdekken (ook niet na het leeggooien van de cache).
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Mobiele versie gebruiken

Idem (ook android).
"Malgré moi, l'infini me tourmente." (Alfred de Musset)

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Mobiele versie gebruiken

Bij mij kwam dit eerlijk gezegd gewoon automatisch als eerste... Ik gebruik een iPod Touch.


Ik heb ook eventjes gezocht, maar nog niet veel gevonden. Als ik dit juist interpreteer, is er geen oplossing, buiten terugkeren of cookies verwijderen? Zou zeer jammer zijn...
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.361

Re: Mobiele versie gebruiken

Ik krijg op mijn iPod Touch allereerst een versie waarin ik alleen op de indexpagina kom. Pas als ik volledige versie kies, kan ik ook doorklikken.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Mobiele versie gebruiken

Je kan nu onderaan de site van theme wisselen, dus wisselen tussen wel of niet mobile :) Het gebruikte automatische configuratie afhankelijk van de user-agent...

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Mobiele versie gebruiken

Dat werkt perfect :) ! Bedankt! Nu eens alles uitpluizen daar ;) .
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Mobiele versie gebruiken

Even geprobeerd, en nu stond er op mijn mobiel onderaan de site twee opties, namelijk "mobiele versie gebruiken" en "thema veranderen". Ik heb op mijn mobiel "mobiele versie gebruiken" aangevinkt, maar nu krijg ik 5-6 maal een inlogvenster waarin staat "Log in bij www.scienceforums.eu "Development Area".


Edit>>> Nu krijg ik het op mijn computer ook te zien? Heeft dat te maken met hoe ik mijn mobiel instel?

Eventueel verplaatsen naar bugtracker?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Mobiele versie gebruiken

Geen idee of een van mijn collega's iets heeft aangepast, maar ik heb nu geen www.scienceforums.eu problemen meer op de mobile theme. Geld dat ook voor jullie?


p.s. doe eventueel even een harde refresh (ctrl+F5)

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: Mobiele versie gebruiken

Toen ik gisteren de eerste keer de mobile versie opende op mijn Iphone kreeg ik ook de vraag van scienceforums.eu. Eén maal op annuleren gedrukt en is daarna niet meer terug gekomen.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Mobiele versie gebruiken

Is er nog wat aan gesleuteld ofzo? Want nu zie ik weer geen optie om van de mobiele versie over te schakelen naar de gewone :? .
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.450

Re: Mobiele versie gebruiken

Hier doet hij het nog.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.507

Re: Mobiele versie gebruiken

Na het leegmaken van cache, verwijderen van cookies en leegmaken van browserhistorie (onder het mom van grondig aanpakken), krijg ik de melding op mijn telefoon niet meer.


Drie puntjes nog:

- Als ik de normale weergave op mijn telefoon bekijk, zie ik links onderaan: "mobiele versie gebruiken" en "thema veranderen". Alleen de optie "thema veranderen" werkte voor mij.

- Als ik bijvoorbeeld op mijn telefoon het forum P&S opzoek, staat daar bovenaan "Dit forum is ook te bereiken via www.sociologi en niet meer dan dat. De melding valt dus gedeeltelijk buiten beeld. Het is jammer dat ik geen screenshot kan maken...

- Het vervelendste is dat wanneer ik op de telefoon de IP.Board mobile versie selecteer, mijn PC dat overneemt. Ik zie dus dan ook de mobiele versie op de PC (Win7 + FF11.0)
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

Reageer