moppen

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

moppen

er zijn al eens wiskundige grappen verteld en grappen over einstein.

maar hier kun je alle grappen, moppen, ... plaatsen die jouw de moeite waard lijken.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: moppen

Goed voor de tijd van het jaar: :roll:

Een vrouw gaat met haar 16 jarige dochter naar de dokter.

"Mijn dochter Laura wil de laatste tijd de vreemdste dingen eten, ze is aangekomen en voelt zich 's ochtends misselijk" zegt ze.

De dokter onderzoekt Laura en zegt: "Ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen, maar Laura is al 4 maanden zwanger"

"Zwanger?" roept de moeder verbaast, "maar dat kan helemaal niet, ze is nog nooit alleen met een man geweest ... of wel Laura?"

De dochter schudt haar hoofd en zegt: "Nee, echt waar niet mama, ik heb zelfs nog nooit met een man gezoend"

De dokter staat op, loopt naar het raam en staart naar buiten.

Na een minuut of 5 vraagt de moeder of er iets ernstigs aan de hand is.

"Niet echt," zegt de dokter "maar de laatste keer dat zoiets gebeurde verscheen er een ster aan de hemel en kwamen er 3 wijze mannen uit het oosten, en dat zou ik voor geen goud willen missen!"
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 220

Re: moppen

Blair, Bush en Balkenende sterven alledrie en komen elkaar tegen in de Hel. Bush wil graag weten hoe het met de VS gaat sinds hij dood is en vraagt aan de duivel of hij ff die rode telefoon mag gebruiken. Na een gesprek van zo'n 3 minuten zegt de duivel tegen Bush: "Dat is dan 3 miljoen dollar." En Bush schrijft een cheque uit.

Blair wil ook wel even bellen met Engeland. na een gesprek van een minuut of 5 zegt de duivel: "Dat is dan 2 miljoen pond."

Balkenende wil eigenlijk ook wel even weten of alles goed is in Den Haag en vraagt of hij ook even mag bellen. "Jij wel," zegt de duivel met een knipoog. Balkenende, blij dat hij een streepje voor heeft, hangt vervolgens drie uur aan de telefoon. als hij klaar is met bellen vraagt ie: "Wat zijn de kosten?" "35 cent" zegt de duivel.

Balkenende glimlacht bij zoeel voortrekkerij maar hij wil toch nog even expliciet horen, zodat ook Bush en Blair het weten. "Waarom is het voor Bush en Blair zo schrikbarend duur, en voor mij zo goedkoop duivel?"

"Kijk eens hier knul,"zegt de duivel; "Met dat verrekte poldermodel van jullie, dat eeuwige gebrek aan slagvaardigheid, het altijd kiezen van de gulden middenweg, de alnge wachtlijsten in de gezondheidszorg, de hebzucht van de middenstand sins de invoering van de Euro, het tekort aan blauw op straat, de narigheid na privatisering van de KPN en de NS, de slechte kwaliteit van het onderwijs, het belastingstelsel, de veel te vergaande bureaucratie, het begrotingtekort en het eeuwige geouwehoer als jullie een nieuw kabinet moeten formeren, is Nederland een hel om in te leven. Dus bel jij tegen een lokaal tarief."

Natuurlijk is het wel een beetje overdeven... zag hem een tijdje geleden op Internet...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: moppen

Natuurlijk is het wel een beetje overdeven...
Moppen moet je nooit au sirieux nemen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: moppen

Haha, ik vind em anders wel goed gevonden, haahahahha :roll:

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: moppen

Balkenende is bij Blair op bezoek bij Blair om te onderhandelen over de EU begroting. Balkenende wil per se een miljard euro korting op de afdracht, en Blair is vooralsnog niet van plan verder te gaan dan 850 miljoen. Omdat de gemoederden een beetje hoog oplopen stelt Blair voor even te pauzeren onder het genot van een filmpje. Balkenende gaat akkoord. Maar als ze net zitten te kijken komt Balkenende als woest de kamer uitgestormd. Een journalist vraagt hem wat er aan de hand is.

"Ik ben nog nooit zo geschoffeerd" zei Balkenende. "Ik wil een miljard korting, komt Blair aan met een million dollar baby!"
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 6.905

Re: moppen

topic is al lang dood, maar toch nog een toevoeging

Afbeelding
Het vel van de beer kunnen verkopen vraagt moeite tenzij deze dood voor je neervalt. Die kans is echter klein dus moeten we zelf moeite doen.

Berichten: 14

Re: moppen

Een Nederlander, Duitser en een Belg gaan camperen.

In het bos aangekomen zetten ze hun tentje op. Al snel wordt het schemerig. Zegt die Nederlander, we moeten brandhout gaan zoeken voor het kampvuur want het wordt donker.

Dus alledrie vrolijk het bos in.

Opeens springt er een beer van 3 meter voor hun neus. Dit is een overval roept de beer.

De Nederlander, Duitser en de Belg liggen in een deuk. Een beer van 3 meter die kan praten en die ons overvalt.

De beer trekt een kapmes van 1 meter uit zijn binnenzak en het lachen vergaat onze vrienden snel.

De beer vraagt aan de Nederlander waar die vandaan komt.

De Nederlander, ik kom uit Nederland.

De beer, wat voor spullen kan je me geven die uit Nederland komen vraagt de beer.

De Nederlander, huh tulpen en kaas meneer de Beer.

De beer, okay dan wil ik een bossie tulpen voor me vrouw en 1 kilo kaas.

De beer kijkt de Duitser aan en vraagt waar die vandaan komt.

De Duitser, ik komt uit Duitsland meneer de Beer.

De Beer, en wat kan jij me geven wat uit Duitsland komt.

De Duitser, huh een dure auto plus braatworsten.

De Beer, okay. Een dure auto voor mezelf plus 1 kilo braatworsten voor me kinderen.

De Belg die schijt in z'n broek van de angst, dus die denkt ik zal de beer tevreden houden en geef hem alvast wat die wil.

De Belg trekt zijn broek naar beneden en zeikt de beer helemaal onder. De beer kijkt naar zijn vacht en ziet de zeik afdruipen. Jaja, meneeer de Beer zegt de Belg geschrokken, ik komt uit Belgie en daar hebben we bier en Manneke Pis.

Berichten: 4.546

Re: moppen

Garfield ownt :?: Die andere zijn ook leuk [rr]

Heb er ook nog 1:

Staan 3 bezopen mannen op een dak, 1 zegt: "Kijk eens goed naar mij!" Hij springt naar beneden en staat 10 seconden later achter de andere 2. De andere denkt dat hij het ook kan en springt naar beneden, pats dood. De ander is verbaast en vraagt de eerste om het nog een keer te doen en hij herhaalt zijn kunstje. Hij is overtuigd dat hij het ook moet kunnen, springt en is ook dood. De ander gaat van het dak af, het café weer in waar de barman tegen hem schreeuwt: "He Superman, wat ben je toch vervelend als je dronken bent!"
'The universe has a way of not caring about what you believe.'



- Robert Heinlein -

Gebruikersavatar
Berichten: 30

Re: moppen

dit is een leuke:

Wie zijn de twee broers van Einstein?

zweistein en dreistein
Filosofie rules!!!

Berichten: 41

Re: moppen

Karel zit al de hele avond op café. Hij heeft er goed geboemeld.

Rond een uur of één besluit hij om naar huis te gaan.

Hij staat op van zijn kruk en valt pardoes op de grond.

"********!", denkt hij, "Ik ben precies toch zatter dan ik dacht".

Hij klimt terug op zijn kruk en bestelt zich een cola.

ALs die leeg is wil hij opnieuw vertrekken en valt opnieuw op de grond.

"Miljaar!" zegt hij, "Nog steeds te zat"

Hij besluit om nog een cola te drinken en wat te wachten.

Tegen twee uur wil hij dan toch eindelijk naar huis vertrekken. Maar hij valt weer pardoes met zijn gezicht op de grond.

"Verdikke" zegt Karel, "Dan maar naar huis toe kruipen".

De volgende morgen staat Karel zijn vrouw rzaend kwaad aan het bed.

"Jij was gisteren weer straalbezopen" roept ze hem toe.

Karel probeert nog: "Neen neen dat is niet waar".

"Jawel", zegt zijn vrouw.

"Hoe weet je dat", vraagt Karel!

waarop zijn vrouw antwoordt: "De cafebaas heeft gebeld. Je hebt je rolstoel daar vannacht vergeten!"

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: moppen

geweldig!! haha
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Berichten: 49

Re: moppen

die laatste is goed [rr]
"So others may live"

The Guardian

Gebruikersavatar
Berichten: 183

Re: moppen

Oké mijn beurt :?:

Een man rijdt 's avonds in zijn auto naar huis.

Op een gegeven moment ziet hij een mannetje die hem dwingt te stoppen,

Het mannetje zegt: Ik ben groen, kom van mars en heb honger!

Waarop de man antwoord: ik heb wel een boterham!

De man rijdt weer verder.

Even later staat er weer een mannetje op de weg die de man dwingt te stoppen:

Ik ben Rood, kom van venus en heb dorst...waarop de man antwoord ik heb nog wel wat cola verder kan ik niks voor je doen.

Als de man verder rijdt wordt hij naar 5 min. weer gedwongen ts stoppen.

Hallo ik ben Geel, kom van Mecurius en ben kettingroker...alleen mn sigaretten zijn op. De man antwoordt zwaar geirriteerd: Hier heb je een peuk en nu oprotten..

De man rijdt verder....

Als de man bijna thuis is wordt hij weer aangehouden.....de man roept tegen het mannetje: HE LELIJK GEKLEURD MANNETJE, VAN WAT VOOR K*T PLANEET KOM JIJ? EN WAT MOT JIJ NOU WEER VAN ME?

Waarop het "blauwe"manntjes antwoordt: Rij en Kenteken bewijs graag... :)
Eventuele typfouten of spellingsfouten kan ik niet uitsluiten, daarvoor alvast mijn excuses! ;)

Berichten: 41

Re: moppen

2 gekken zitten in het zothuis en vervelen zich.

De ene zegt tegen de andere: laten we winkeltje spelen. Ik zal de winkelier zijn en jij de klant.

Dat is goed, zegt de tweede gek.

Hij gaat buiten, klopt op de en komt de zgn winkel binnen.

Dag, zegt de ene, wat kan ik voor u doen?

Voor mij twee flessen bloemkool aub, antwoordt de tweede.

Neeneen, zgt de eerste gek. Dat bestaat niet. Je bestelt ofwel 2 bloemkolen ofwel 2 flessen met een vloeistof in (melk of water).

De tweede gek zegt: OK, ik heb het begrepen.

Hij gaat naar buiten, komt weer binnen en zegt:

Voor mij 2 flessen bloemkool aub.

Maar ik heb het u toch net uitgelegd, zegt de eerste gek. 2 flessne bloemkool bestaat niet. Ik zal het dan even voordoen.

De eerste gek gaat naar buiten en komt terug binnen. Hij vraagt aan de tweed:

Voor mij 2 bloemkolen aub.

Waarop de tweede gek antwoordt:

Wil je die in glazen of plastic flessen?

Reageer