Recente berichten

Reageer
Berichten: 7.068

Recente berichten

Op de hoofdpagina staan links naar recente onderwerpen.Is het mogelijk om ook wat links naar recente berichten te laten zien? (of naar de onderwerpen waar het recents een aanpassing in gedaan is.)

En nog iets: de rencente onderwerpen zien er hetzelfde uit als de subfora. Deze laatsten kan ik wel 'minimaliseren', maar de recente onderwerpen niet. Ik zou het mooi vinden als ik die ook kan minimaliseren.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Recente berichten

Je weet dat je recente berichten kunt bekijken achter de knop: Nieuwe inhoud bekijken?

Die zit in de blauwe balk.

De andere suggesties kan ik inkomen, maar we zijn nu nog beter om alle bugs er uit te halen. De indeleing optimaliseren zal voor later zijn.

Berichten: 7.068

Re: Recente berichten

Je weet dat je recente berichten kunt bekijken achter de knop: Nieuwe inhoud bekijken?
Dat weet ik. Dat geeft mij een volledig overzicht. Het gaat mij om een soort dash-board-achtig lijstje net zoals 'recente onderwerpen'. Niet strikt noodzakelijk natuurlijk, wel plezierverhogend. :)

Wat ook misschien mooi is is een lijstje met onderwerpen die je volgt (maar misschien dat dat al bestaat en weet ik dat gewoon niet omdat ik geen onderwerpen volg).

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: Recente berichten

In het venster Nieuwe inhoud kan je links kiezen voor opties als "alleen items die ik volg" of "onderwerpen waarin ik heb deelgenomen". Zorg dan wel dat je de tijdsperiode ook goed instelt.

Dat zou een oplossing voor je vraag kunnen zijn?
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Berichten: 7.068

Re: Recente berichten

Dat zou een oplossing voor je vraag kunnen zijn?
Nee, dat kan niet. Zoals te lezen is gaat mijn vraag (danwel suggestie) over de hoofdpagina. Elk antwoord dat gaat over een willekeurig andere pagina kan daardoor geen antwoord zijn op de vraag (danwel suggestie) over de hoofdpagina, hoe goed bedoeld dat antwoord ook mag wezen...

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Recente berichten

EvilBro schreef: do 05 apr 2012, 09:16
Op de hoofdpagina staan links naar recente onderwerpen.Is het mogelijk om ook wat links naar recente berichten te laten zien? (of naar de onderwerpen waar het recents een aanpassing in gedaan is.)
Er wordt gewerkt aan en extra module op het forum waarmee er meer informatie in de kantlijn komt te staan, waar nu "recente onderwerpen" staan. Op dit moment is niet inzichtelijk of het mogelijk is om daar ook "recente berichten" te tonen. Overigens hebben we ook andere ideeën over wat er nog meer te staan komt, en daarbij zullen keuzes gemaakt moeten worden. Dus als "recente berichten" al zou kunnen is niet gezegd dat deze er ook tussen komt te staan, maar indien mogelijk zullen we het zeker overwegen.
En nog iets: de rencente onderwerpen zien er hetzelfde uit als de subfora. Deze laatsten kan ik wel 'minimaliseren', maar de recente onderwerpen niet. Ik zou het mooi vinden als ik die ook kan minimaliseren.
Heel de zijbalk (waar op dit moment alleen de "recente topics" in staan is te minimaliseren. Dat is op dit moment een kruisje, dus dat is wat misleidend. Maar het kan wel.

Omdat je ook aankaart dat je daar topics zou willen zien die je volgt neig ik er wel naar om mij aan te sluiten bij de opmerking die Mako plaatst (die zijn best doet met je mee te denken): voor het volgen van nieuwe zaken is een heel menu in het leven geroepen. De 1 wil dit, de ander dat. Om aan alle wensen tegemoet te komen zou dan vrijwel dat hele scherm in de kantlijn geplaatst moeten worden. Dat lijkt mij echter niet wenselijk.

Maar zoals gezegd: wanneer de betreffende mogelijkheden eenmaal beschikbaar zijn zullen we een keuze maken voor wat daar nog meer getoond zal worden.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Berichten: 7.068

Re: Recente berichten

Heel de zijbalk (waar op dit moment alleen de "recente topics" in staan is te minimaliseren. Dat is op dit moment een kruisje, dus dat is wat misleidend. Maar het kan wel.
Dat is niet helemaal wat ik bedoel. Als je op het kruisje drukt verdwijnt de zijbalk. Ik bedoel dat je de zijbalk behoudt maar dat het 'zijforum' te minimaliseren is binnen de zijbalk net als een gewoon subforum. Dat is nu nog niet zo relevant, want er is maar 1 zijforum maar zou eventueel in de toekomst interessant zijn. Op dit moment zou het slechts uniformiteit ten gunste komen.
Om aan alle wensen tegemoet te komen ... lijkt mij echter niet wenselijk.
Prima, en dat snap ik natuurlijk, maar dat verwacht ik ook helemaal niet. Wat ik wel verwacht is dat er gelezen wordt wat ik schrijf.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Recente berichten

Ook een onderdeel van de zijbalk kun je inklappen met een kruisje. Al moet ik zeggen dat dit kruisje bijna niet te zien is, maar als je met je muis op het blok gaat staan, dan verschijnt er rechtsboven in de blauwe balk ook een kruisje.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 7.068

Re: Recente berichten

Dit is een ander kruisje dan het kruisje dat de zijbalk sluit?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Recente berichten

Jep. ZIe bijlage, de rode pijl wijst naar het slecht zichtbare kruisje, daar net boven zie je het algemene kruisje.
kruisje.jpg
kruisje.jpg (36.23 KiB) 1379 keer bekeken
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 7.068

Re: Recente berichten

Dat kruisje heb ik niet. Iets met rechten?

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Recente berichten

Nee, ook als gast zie ik die gewoon dus dat zal niet zijn (bovendien: waarom zou je zulks afhankelijk maken van rechten?). Het kruisje verschijnt pas als je op het blok met recente onderwerpen staat, anders zie je het niet.

Overigens kan het ook aan je beeldscherm liggen, het contrast is namelijk minimaal.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 7.068

Re: Recente berichten

Nu zie ik hem wel. Dit heeft overigens niks met mijn beeldscherm te maken. Hij was er eerst echt niet. Ik heb toen namelijk overal mijn muis bovengehouden en toen veranderde er niks en nu wel. Raar...

Reageer