Slot op "model evolutie lege ruimte"

Reageer
Berichten: 179

Slot op "model evolutie lege ruimte"

Goed, ik heb de boodschap begrepen en ben al weg.

Ik hoop wel dat degene die mijn onderwerp op slot heeft gezet, zo sportief is om het slot er weer af halen, als in de toekomst blijkt dat ik toch op het goede spoor zat.

Adieu.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.224

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

De degene die hem op slot heeft gedaan was ik. Na 12 januari 2005 zijn er 9 berichten geplaats, allen door jouw. Dat lijkt in mijn ogen eerder op een weblog dan op een discussie en is voor mijn reden genoeg om het topic voorlopig te sluiten.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

Berichten: 179

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

Als het aantal posts maatgevend is voor het op slot doen van een onderwerp, dan begrijp ik nu dat 9 stuks de maat is.

Als dat de regel is wil ik me daar best aan houden, dan kan ik in het vervolg beter 9 (of meer) posts in eentje bundelen, zodat ik er in totaal 9x9=81 kan posten voordat je mijn onderwerp op slot doet.

In de forumregels staat niets over het aantal posts welke je achter elkaar mag maken voordat een onderwerp op slot gaat, kan ik deze regel ergens anders lezen, of worden deze naar believen door jou gewijzigd ??

Waar ik me eventueel ook best in kan vinden is dat een meerderheid van de forumgebruikers vindt dat mijn onderwerp op slot moet.

We zouden er een poll over kunnen houden?

M.a.w. op dit moment zou ik het niet meer dan redelijk vinden, dat je het slot er weer afhaalt.

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

Je moet niet zo flauw doen. Dit is een discussieforum, en het moge je zo langzamerhand duidelijk zijn dat er in die specifieke thread totaal geen discussie op gang kwam. Als je gewoon je eigen gedachten wil plaatsen zonder dat je daar een discussie over wenst, dan raden we je aan om een weblog te beginnen.

Om gezeur over regeltjes te vermijden gaan wij geen getallen noemen m.b.t. het aantal posts en/of de tijdsspanne die nodig is. Ook gaan we geen poll beginnen, het is hier wat dat betreft geen democratie: het beheer (en zolang we het goed doen, de moderatoren) beslissen.

Het slotje gaat er dus niet af.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Berichten: 179

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

Flauw?

In ieder geval niet flauwer dan iemand’s onderwerp, waar hij veel (vrije) tijd aan besteed, afsluiten zonder opgaaf van reden.

Nu ja, dat is in ieder geval (achteraf) rechtgezet.

Inderdaad, het is een discussieforum, ik vindt hier geen aansluiting en om er een principiële kwestie van te maken zou een beetje zielig zijn.

Een eigen weblog?! Ik denk het niet.

Ik vind het wel weer genoeg geweest.

“Serieuzer” dan hier zal ik daar ook niet genomen worden.

Het is al mooi dat er hier mensen zijn die, vorig jaar, ook al waren ze het niet met me eens, op mijn ideeën ingingen.

Na er 20 jaar alleen in gedachten mee rondgelopen en er nadien een aantal maanden mee geleurd te hebben, viel het me alleszins mee, dat jullie me nog zover hebben laten doorgaan.

Ik kon na al die tijd niet begrijpen (nu wel) dat er geen wetenschapper op hetzelfde idee gekomen was.

Als het dan toch iets is, heb ik in ieder geval mijn best gedaan.

Meer zit er voor mij niet in.

Ik ben m’n ei kwijt.

Had ik 25 jaar geleden moeten proberen. Was ik (openlijk) voor gek verklaard.

Ik geef me dus gewonnen.

En bedankt dan maar.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.166

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

Je moet niet zo flauw doen. Dit is een discussieforum,.... .
Eigenlijk doe jezelf flauw, door de topic van Goldsteen niet gewoon open te laten, hij schaadt het forum er heus niet mee.

Het is gewoon terecht dat Goldsteen achter zijn theorie staat, en vreemd dat het op dit forum niet mag. Als iemand probeerd een discussie te starten, wil niet zeggen dat iedereen hier direct op springt.

Berichten: 198

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

Er zijn de "slot"-bepalingen!?

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

Er zijn de "slot"-bepalingen!?


Wat betekent dat / wat bedoel je hiermee?
Never underestimate the predictability of stupidity...

Berichten: 179

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

Voor Elmo:

CONCEPT

Door gebruik te maken van de ………………, het ……………Forum en de …………… geef je automatisch aan akkoord te gaan met deze regels en de beslissingen van de webmaster(s) en moderator(s) te respecteren.

1. Gebruik van het forum:

1.1 gebruik van het forum staat open voor iedereen, leden, aspirant-leden en niet leden mogen alle berichten lezen en kunnen, na registratie op het forum, ook antwoorden op berichten en zelf nieuwe topics aanmaken.

1.2 uitzondering hierop zijn enkele forums die uitsluitend door het bestuur en/of de webmaster ingevuld kunnen worden, dit zijn onder andere ?………………..? en ?……………….?.

1.3 iedere forum gebruiker wordt geacht de normale fatsoensregels in acht te nemen, dat wil zeggen (maar is niet beperkt tot) geen kwetsende, obscene, vulgaire, lasterlijke, haatdragende, bedreigende, seksueel – georiënteerde berichten plaatsen en geen inbreuk maken op andermans privacy.

1.4 iedere forum gebruiker wordt geacht om toepasselijke wetgeving in acht te nemen bij het plaatsen van berichten. Berichten die (mogelijk) de wet overtreden zullen verwijderd worden.

2. Inhoud van berichten:

2.1 de inhoud van berichten die geplaatst worden dient vrij te zijn van reclame en passend te zijn voor het forum waarbinnen het bericht geplaatst is.

2.2 reclame maken voor jouw of enig ander bedrijf via een logo, al dan niet voorzien van een link, in je handtekening of bericht is uitdrukkelijk niet toegestaan.

2.3 het is uitdrukkelijk niet toegestaan, ondanks eventuele toestemming van het bestuur, zelfstandig berichten te plaatsen met reclame of promotionele inhoud.

2.4 reclame uitingen kunnen tegen een vergoeding aangeboden worden aan het bestuur van ………… en zullen (uitsluitend indien ontvangen via het bestuur van …………) door de webmaster(s) of moderator(s) op het forum of de website geplaatst worden.

3. Moderatie:

3.1 enkele forums worden gemodereerd, dat wil zeggen dat een nieuw bericht in deze forums niet direct op het forum verschijnt, maar eerst door één van de moderators wordt beoordeeld en, na eventuele wijzigingen, geplaatst wordt op het forum.

3.2 berichten die, naar oordeel van de moderator(s), niet geschikt zijn voor een bepaald forum kunnen zonder opgaaf van redenen geheel of gedeeltelijk verplaatst of verwijderd worden.

3.3 daarnaast behoudt ……………… zich het recht voor om onderwerpen die naar oordeel van ……………, de moderator(s) of webmaster(s) niet relevant (meer) zijn te sluiten of te verwijderen.

3.4 de moderators kunnen "waarschuwingen" uit delen als je bericht om wat voor reden dan ook niet past binnen een forum. Na 5 waarschuwingen kan er een periode zijn waarin je berichten eerst door de moderators goedgekeurd moeten worden voordat ze op het forum verschijnen.

3.5 bij aanhoudend "overtreden" van de regels kan de periode genoemd bij punt 3.4 omgezet worden in een onbepaalde tijd of in ernstige gevallen zelfs resulteren in een "verbanning" van het forum.

4. Overig:

4.1 noch …………, noch de webmaster(s), noch de moderator(s) zijn verantwoordelijk voor de inhoud van de berichten die op het forum geplaatst worden.

4.1 ……………, de webmaster(s) en moderator(s) hebben geen enkele invloed op de snelheid, toepasselijkheid of volledigheid van reacties.

4.2 de inhoud van de berichten toont de expressie van de auteur, niet die van …………….

4.3 mocht je toch hinder ondervinden van de inhoud van een bericht, dan raden we je aan contact op te nemen met een moderator of via de button Report, indien nodig wordt of worden de bericht(en) verwijderd of aangepast.

4.4 bij iedere constatering van het op ongeoorloofde wijze toegang verkrijgen tot het forum, behouden wij het recht om dat account te stoppen en/of te verwijderen van het forum zonder enige uitleg of verantwoording.

Edit moderator Bart: Hierbij breek je zelf de regels door er geen bron bij te vermelden.: http://www.raco2000.nl/forums/index.php?ac...rdrules

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

Cris schreef:Er zijn de "slot"-bepalingen!?


Wat betekent dat / wat bedoel je hiermee?


Ik denk dat 'Cris' bedoeld: Wat zijn de slot-bepalingen?
"Meep meep meep." Beaker

Berichten: 179

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

Hierbij breek je zelf de regels door er geen bron bij te vermelden.
Neem me niet kwalijk Bart.

Het was eerder als positieve bijdrage bedoeld, om vervelende situaties in de toekomst te voorkomen.

Ik weet niet hoe het er in de "forumcultuur" aan toe gaat, maar in het bedrijfsleven heb je zo een proces aan je broek hangen.

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Slot op "model evolutie lege ruimte"

Het is voornamelijk een zekere vorm van beleefdheid.
"Meep meep meep." Beaker

Reageer