Bijbaantjes

Moderator: Rhiannon

Berichten: 29

Bijbaantjes

Ik ben zelf op zoek naar een nieuw bijbaantje, maar in Groningen lijkt het aanbod nogal klein. Wat hebben jullie zoal voor bijbaantjes? Misschien zit er nog wel een handige tip tussen =)

Berichten: 26

Re: Bijbaantjes

Ik sta elke zaterdag ochtend in een kas. begin om 6 uur en bij meestal tussen 11 en 12 klaar. Uitslapen is op zaterdag dus uitgesloten. Het is saai werk en het verdiend slecht. Er werken meer polen dan nederlanders, dus veel kletsen is er niet bij. Een afrader dus!

(het enige voordeel is dat je er lekker over kunt zeuren, en dat iedereen medelijden heeft :wink: )
Who wants to live forever?

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Bijbaantjes

gezellig frietjes bakken bij C*nt*rp*rcs (geen reclame maken :wink: ) is heel leuk, verdiend geen gouden bergen maar het is beter dan niets.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Bijbaantjes

hier in kerkhove kun je altijd in de fabrieken werken, maar sinds een jobstudent zijn arm daardoor eens bijna verloren was (zijn arm zat in een soort hakmachine of zoiets) ga ik toch dat niet doen denk ik.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Berichten: 119

Re: Bijbaantjes

Saskia. schreef:Ik sta elke zaterdag ochtend in een kas. begin om 6 uur en bij meestal tussen 11 en 12 klaar. Uitslapen is op zaterdag dus uitgesloten. Het is saai werk en het verdiend slecht. Er werken meer polen dan nederlanders, dus veel kletsen is er niet bij. Een afrader dus!

(het enige voordeel is dat je er lekker over kunt zeuren, en dat iedereen medelijden heeft  :wink: )
ah gossie tog :wink:

ik heb ut met je te doen sas...

ik werk zelf bij de marktleider van alle supermarkten(geen reclame, wel opschepperij)

ik werk daar 2avondjes in de week en zaterdag middag vanaf 11uur.

het is lekker droog binnen, redelijk betaald, team werk dus gezellig.

je moet alleen wel een beetje bereid zijn als het druk is een beetje door te werken maar dat geldt voor de meeste baantjes wel.

en ja qua werktijden, die kun je zelf een beetje invullen als part-timer...ik werk vanaf 11 tot half 7 omdat ik tot 10uur moet sporten,

maar een andere collega van mij werkt van 7 tot 11 omdat hij daarna moet sporten. dus tijden naar eigen voorkeur in te vullen.

Oh ja als we dan toch even mogen klagen, ik moet deze week vandaag en morgen van 7 tot 9 werken voor school. donderdag van 6 tot 8...en donderdag nacht heb een een volleybal toernooi en kom ik pas tegen 8uur thuis en moet om 13uur weer werken...

tja kerstdrukte he, maar de baas zun porte monaie wordt weer lekker gevuld rond deze tijd, dus zijn dankbaarheid is groot!

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Bijbaantjes

Ik beheer een leuk forumpje. Ook een aanrader! :roll:

Verder werk ik ook deeltijd bij de Praxis. Tegenwoordig kan je daar terecht via het uitzendbureau. Als je interesse hebt kan je het handigst wel gewoon even bij de praxis naar binnen stappen en er daar naar vragen.

Hoe dan ook: wel een leuke baan. Af en toe vakken vullen, maar met name advies geven. Als je een interesse hebt in technische dingen is dat leuk, heb je ook een beetje uitdaging en afwisseling in je werk.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 1.750

Re: Bijbaantjes

Ja saskia erg rot voor je.

Ik werk ook in een doe het zelf zaak.

En ik schaam me niet om raclame te maken:

Fixet van Bockel

een fixet finiaal dus.

Dit vind ik wel een aanrader het is zoals Meils al zegt een afwisselde baan. dat is erg leuk.

Berichten: 656

Re: Bijbaantjes

Ik werk niet.

Maar ik wil wel wat gaan doen. Misschien postbode oid.
"De geschiedenis is de totale som van de dingen die hadden kunnen vermeden worden." - Konrad Adenauer

Berichten: 176

Re: Bijbaantjes

ik werk op zaterdag bij een carroserie en constructiebedrijf. heb er leren lassen dus enzo. leuk werk om te doen naast mijn studie technische natuurkunde. had mijn solicitatiegesprek in de kroeg werk dus op een avondje stappen kun je nog zelfs werk vinden. ik weet niet hoe het in groningen zit maar denk dat er overal wel werk genoeg is je zult alleen niet alles af moeten keuren op salaris, werkuren, soort werk. als je echt wil heb je binnen een week een bijbaantje

met vriendelijke groet

gijs brouwers

Berichten: 31

Re: Bijbaantjes

Probeer het academisch ziekenhuis in Groningen eens, heb ik lang gewerkt. (catering, huishouding, restaurant etc). Goed verdienen en goede sfeer.

Berichten: 215

Re: Bijbaantjes

website's maken voor resto's , het verdient zeer goed en het is totaal niet veel werk 8) een aanrader dus!

Berichten: 198

Re: Bijbaantjes

hier in kerkhove kun je altijd in de fabrieken werken, maar sinds een jobstudent zijn arm daardoor eens bijna verloren was (zijn arm zat in een soort hakmachine of zoiets) ga ik toch dat niet doen denk ik.


Het maakt mij heel erg bang!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Bijbaantjes

die jongen zat daar zelf nog eens illigaal overwerk te doen of zo.

de brandweer heeft die machine moeten terugdraaien anders was hij echt zijn hand kwijt.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 193

Re: Bijbaantjes

werk bij de mac 8)

werk is niet echt boeiend en soms hoge werkdruk maar de collega's zijn geweldig en dat vind ik altijd het belangrijkste... de sfeer.....
Weet wat je zegt... Maar zeg niet alles wat je weet

Gebruikersavatar
Lorentziaan
Berichten: 1.433

Re: Bijbaantjes

Ik heb tijdens mijn studie een aantal keren als docent meegewerkt in de examencursus in Leiden (ik kom niet onder de specifieke aanduiding uit :roll: ), waarin eindexamenkandidaten (HAVO en VWO) in 3 dagen de hele examenstof behandeld krijgen. Verdient goed, en is erg leuk werk - het is alleen wel gebonden aan een bepaalde periode uiteraard. Ik weet alleen niet of je zelf op de middelbare school zit of studeert (wellicht heb ik ergens overheen gelezen, hoor)?

Anders is individueel bijles geven ook een goede optie, mits je uitblinkt in het betreffende vak en het niet erg vindt om dingen uit te leggen natuurlijk.

Reageer