Springen naar inhoud

[Enquête] Tevredenheidsonderzoek telecomprovider

• Log in om te kunnen reageren

StudentUVT

StudentUVT

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 april 2012 - 15:18

Hallo allemaal, via deze weg wil ik jullie uitnodigen deel te nemen aan de volgende enquête.

Onderwerp: Tevredenheid T-Mobile klanten.

Doel: Inzicht verkrijgen in de klanttevredenheid van T-Mobile klanten en daarbij tegelijk de op literatuur gebaseerde vragenlijst testen.

Doelgroep: Nederlandse en Belgische (Vlaamse) respondenten met T-Mobile als provider.

Verwachte tijdsduur voor invullen: 5 minuten

Sluitingsdatum voor deze enquête: 1 mei 2012

Wanneer worden de resultaten verwacht: 14 juni 2012

Volg hier de link naar de enquête

Toelichting: Namens een onderzoek aan de Universiteit van Tilburg vraag ik jullie even de tijd te nemen voor deze vragenlijst over telecomprovider T-Mobile. Het uiteindelijke doel is niet per sé om inzicht te krijgen in de klanttevredenheid van klanten van T-Mobile, maar eerder om de op literatuur gebaseerde vragenlijst te testen. Dit vragenmodel wordt gemeten met SERVPERF en is gebaseerd op het werk van Cronin & Taylor in de paper: 'Measuring Service Quality: A reexamination and extension.

Dus mochten jullie klant zijn van T-Mobile en willen helpen bij het testen van de vragenlijst, dan vraag ik jullie vijf minuutjes te nemen voor het invullen van deze enquête!

Alvast hartstikke bedankt!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures