Quotes in berichten zeer onduidelijk als ik niet ingelogd ben

Reageer
Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 4.167

Quotes in berichten zeer onduidelijk als ik niet ingelogd ben

In merk sinds vandaag dat als ik niet ingelogd ben berichten er niet helemaal juist uitzien.

Zo zijn quotes niet in kaders geplaatst maar gewoon in de tekst waardoor dit moeilijk te onderscheiden is van de rest van de tekst.

Ook is de marge van de tekst helemaal links onder de avatar. En zo zijn er nog wat cosmetics.


Als ik ingelogd ben ziet alles er wel fatsoenlijk uit. Als ik uitlog opnieuw weer niet.


Ben ik de enige die hier last van heeft, want ik heb nog niemand anders hierover gehoord?
Hydrogen economy is a Hype.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Quotes in berichten zeer onduidelijk als ik niet ingelogd ben

Ik kan het niet helemaal plaatsen... Heb je misschien een screenshot voor me? En kun je even aangeven welke browser en welk besturingsysteem?


Kun je -op het moment dat je dit tegenkomt- eens op Ctrl+F5 drukken? Heeft dat effect?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: Quotes in berichten zeer onduidelijk als ik niet ingelogd ben

Ik log altijd automatisch in, maar je hebt helemaal gelijk: hier hetzelfde probleem als Fred F. Niet alleen storend om te volgen, maar het ziet er ook niet uit.


Edit: grote figuur, maar leek me het beste voor het overzicht:

WSF_Uitgelogd.png
WSF_Uitgelogd.png (798.78 KiB) 688 keer bekeken
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Quotes in berichten zeer onduidelijk als ik niet ingelogd ben

AH, nu vat ik hem. En inderdaad: dit ziet er niet uit! Buiten dat is er nog meer mis in de stijl als je een gast bent.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Quotes in berichten zeer onduidelijk als ik niet ingelogd ben

Zou nu gefixt moeten zijn! Mensen die eerder de foute versie hebben gezien, moeten als gast eventueel even op Ctrl+F5 drukken voor de herstelde versie.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Reageer