Springen naar inhoud

[enquête] Onderzoek naar veiligheidsprogramma's op de televisie

• Log in om te kunnen reageren

sjoerdz89

sjoerdz89

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 21 mei 2012 - 18:16

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:

Titel: Onderzoek naar veiligheidsprogramma's op de televisie
Aanleiding van de enquête: Deze enquête wil ik plaatsen voor mijn scriptie van de studie Criminologie.
Doelgroep: Nederlanders, leeftijd en geslacht maakt niet uit
Verwachte tijdsduur voor invullen: ongeveer 10 minuten
Sluitingsdatum voor deze enquête: 14-06-2012
Wanneer worden de resultaten verwacht: 14-07-2012
Volg hier de link naar de enquête

Toelichting
Voor mijn afstudeerscriptie Criminologie doe ik onderzoek naar de achterliggende redenen waarom mensen naar veiligheidsprogramma's op de televisie kijken zoals Opsporing Verzocht of Opgelicht. Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd naar de redenen waarom mensen niet naar deze programma's kijken. Middels deze enquête kunt u uw mening geven over de verschillende veiligheidsprogramma's. Op die manier kunnen de programma's eventueel worden aangepast naar uw mening. Wanneer programma's aantrekkelijker worden gemaakt en meer kijkers trekken, kan dat de veiligheid vergroten. Door deze enquête in te vullen kunt u mij helpen mijn scriptie tot een goed einde te brengen. Ik wil benadrukken dat alle gegevens vertrouwelijk en anoniem zullen worden behandeld. Het invullen van deze vragenlijst duurt ongeveer 10 minuten.

Veranderd door Raspoetin, 21 mei 2012 - 20:39

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures