Springen naar inhoud

werkje relativiteitstheorie

• Log in om te kunnen reageren

kilian132

kilian132

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 21 mei 2012 - 20:15

Ik heb als onderwerp voor mijn eindwerk de relativiteitstheorie genomen. Dit ging allemaal goed (dacht ik toch). Ik heb het vorige week moeten indienen en nu blijkt dat volgens de leerkracht mijn eindwerk ( waar ik toch veel werk heb ingestoken ) een verdienstelijke poging was om de speciale relativiteitstheorie uit te leggen wat dus eigenlijk wil zeggen dat het slecht was volgens haar. Ik dacht nochtans dat het een redelijk 'goed' werkje zou zijn. Nu zoek ik iemand die het zou zien zitten om mijn eindwerk eens te lezen en zijn mening erover te geven.
Ik vraag je niet om het te verbeteren of om fouten aan te duiden enzo. Het is toch al ingediend mijn werk. Maar als iemand gewoon eens zijn mening zou kunnen geven zou ik weten of de kritiek van mijn leerkracht terecht is.
Ik weet niet zeker of ik dit hier kon posten...

alvast bedankt :)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

EvilBro

EvilBro

• >5k berichten
  • 6703 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 mei 2012 - 07:41

Als je wil dat mensen je werk beoordelen, zal je het ook moeten aanbieden. Posten als bijlage?

kilian132

kilian132

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 22 mei 2012 - 20:08

Als je wil dat mensen je werk beoordelen, zal je het ook moeten aanbieden. Posten als bijlage?

ja ik was van plan het door te zenden naar iemand die het wilde lezen.

JorisL

JorisL

• >250 berichten
  • 555 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 mei 2012 - 21:43

Je kan best gewoon het werkje hier uploaden lijkt me. Op die manier kunnen er meerdere mensen helpen.
Het is altijd mogelijk dat je ergens overheen leest zodat een extra controle altijd handig kan blijken.

Daarbij, het is ook belangrijk dat je alles snapt tegen de tijd dat je het eindwerk moet verbeteren.
Misschien dat iemand dan komt aandragen met een andere equivalente uitleg die voor jou net iets helderder overkomt.

kilian132

kilian132

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 mei 2012 - 18:39

aaargh , het bestand is te groot om up te loaden... Maar ik heb al een bericht gehad van een gebruiker en hij heeft het eens doorgelezen. Hij vond het een tamelijk goed werk en heeft ook en heeft enkele foutjes gevonden.

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 mei 2012 - 19:29

(...)nu blijkt dat volgens de leerkracht mijn eindwerk (...) een verdienstelijke poging was om de speciale relativiteitstheorie uit te leggen wat dus eigenlijk wil zeggen dat het slecht was volgens haar. Ik dacht nochtans dat het een redelijk 'goed' werkje zou zijn.

Een verdienstelijke poging is in mijn ogen helemaal niet negatief. Heb je je beoordeling al binnen?
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

kilian132

kilian132

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 23 mei 2012 - 20:05

Een verdienstelijke poging is in mijn ogen helemaal niet negatief. Heb je je beoordeling al binnen?

Nee, ik moet het volgende week voorstellen, en binnen 2 weken krijg ik mijn punten,ik post ze hier dan wel even.
Hmz, een verdienstelijke poging vind ik toch maar negatief klinken... En velen in het school delen diezelfde mening...
Het klinkt als: het is een goede poging , MAAR niet goed genoeg (vind ik toch hé)

soepkip88

soepkip88

• >100 berichten
  • 226 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 mei 2012 - 21:39

zou eerst je cijfer afwachten. een verdienstelijke poging klink mij niet zo slecht in de oren.

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 mei 2012 - 21:55

Verdienstelijk: eer verdienend

kilian132

kilian132

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 24 mei 2012 - 07:34

ahja, we zullen het zien aan de punten zeker...

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 mei 2012 - 11:57

Laat je het hier ook weten, dan? Ik ben nu ook wel nieuwsgierig (maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken) :)

kilian132

kilian132

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 24 mei 2012 - 22:03

Laat je het hier ook weten, dan? Ik ben nu ook wel nieuwsgierig (maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken) :)

zal ik zeker doen! Heb uitleg gaan vragen naar de leerkracht en ze zei dat ik dat waarschijnlijk verkeerd heb geïnterpreteerd. Het zal dus toch nog goed zijn voor haar. Maar ik ben blij dat mijn werkje nu ook eens is na gelezen door iemand van hier op het forum, ik weet nu tenminste dat mijn tijd nuttig is besteed!

Ik moet volgende week donderdag de voorstelling geven voor 2 leerkrachten en 2 leerlingen. en binnen 2 weken weet ik mijn punten, ik laat jullie zeker nog iets weten

kilian132

kilian132

• >25 berichten
  • 26 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 juni 2012 - 10:37

Ik heb 78 procent voor alles in het geheel, proces, inhoud, voorstelling, jullie hadden gelijk ;)

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 10 juni 2012 - 11:06

Zorgen om niks gemaakt, dus. Proficiat!

Michel Uphoff

Michel Uphoff

• >5k berichten
  • 5385 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 10 juni 2012 - 11:31

Dag Kilian,

Mooie score, gefeliciteerd! Had de docent nog belangrijke opmerkingen?
Motus inter corpora relativus tantum est.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures