Firefox BBCodeXtra

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 778

Firefox BBCodeXtra

Handige extension voor BB code in firefox zijn hier te vinden:


"Met BBCode kunt u snel BB-, HTML- en XHTML-code toevoegen aan tekst in tekstvelden. Dit is handig als u vaak op fora komt of om een andere reden vaak tekst met opmaak in tekstvelden moet invoeren."


https://addons.mozilla.org/extensions/morei...ication=firefox

(werkt tot Firefox 1.5)


P.S.:Voor verdere versies kan je de zoekfunctie gebruiken.
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Firefox BBCodeXtra

Handig :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: Firefox BBCodeXtra

Het is inderdaad zeer handig.

Misschien kan dit toegevoegd worden aan de stickies bij opmaak?


"Indien u firefox gebruiker bent is er altijd een extension dat als hulpmiddel kan fungeren bij het gebruik van BBcode"
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Berichten: 1.404

Re: Firefox BBCodeXtra

Misschien een beetje off topic:


Ik surf met MS internet explorer, zij er goede redenen om over te schakelen naar Firefox?
het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd

"Blauw"

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: Firefox BBCodeXtra

Een argument: Firefox bezit extensies.

Dat op zich vind ik al een doorslaggevend argument.

Firefox bezit de voorzieningen die aan je noden tegemoet komt.

Bijvoorbeeld:

Kopieër je graag teksten en ben je de sneltoets ctrl+c beu dan kan je een extensie downloaden die ervoor zorgt dat wat gemarkeerd is terechtkomt op je klembord.
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Firefox BBCodeXtra

peterdevis schreef:Misschien een beetje off topic:


Ik surf met MS internet explorer, zij er goede redenen om over te schakelen naar Firefox?

Geen pop-ups meer, geen geklooi door ie die door onveilige activex pagina's weergeeft die niet volgens de standaard regels zijn opgesteld (het laat je al raden wat je krijgt als het niet volgens de regels kan opgesteld worden)

Extra extensies die je kan downloaden, thema's om je firefox op te fleuren enzovoort enzoveder ... Het voelt in het begin mss een beetje raar aan, maar na een weekje er mee gewerkt te hebben laat je het volgens mij niet meer staan voor ie :wink:

Gebruikersavatar
Berichten: 3.437

Re: Firefox BBCodeXtra

Ik vind het ideaal dat je in Firefox een advertentie-killer hebt. Als je op dit forum komt dan staat er bovenaan een reclamebalk, maar in Firefox kan je die met 2 muisklikken permanent weghalen. Dat maakt hier niet zoveel uit, maar op sommige andere sites, met veel meer reclame's, scheelt dat enorm.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: Firefox BBCodeXtra

Ja advertenties heb ik met IE ook niet, maar heeft firefox dan meerdere klemborden ofzo, want ik ben al een hele tijd aan het zoeken achter een prog. dat dat zou kunnen.
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Berichten: 778

Re: Firefox BBCodeXtra

Ik snap niet wat je bedoelt met "meerdere klemborden"?

Ik kan je wel doorverwijzen naar deze site:

http://autocopy.mozdev.org/

http://clippings.mozdev.org/


Misschien vind je daar iets
An diesem Beispiel sehen Sie, meine Damen und Herren, dass Politiker, die die Nase vorn haben, Intellektuelle ins Schlepptau nehmen können

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Firefox BBCodeXtra

Ik weet niet of je de laatste versies van office kent ? Daar heb je ook meerdere klemborden, bv je kopieert wat, en daarna kopieer je nog wat, dan is dat eerste gekopieerde stukje nog steeds aanwezig en kan je ze beide plakken.

Reageer