Springen naar inhoud

Biochemistry pathways chart

• Log in om te kunnen reageren

Kliche

Kliche

• >100 berichten
  • 196 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 mei 2012 - 13:38

Ik ben op zoek naar een mooie grote chart waar alle biochemische processen (van de mens) op zijn vastgelegd.

Ik heb al contact gehad met twee grote firma's maar die reageren altijd zo traag en het is nog maar de vraag of ze er mij een gaan sturen.

Iemand enig idee of deze in Nederland te bestellen zijn? Ik heb wel talloze Amerikaanse sites gevonden, maar wil eigenlijk nu bestellen en zo snel mogelijk in huis dat ding.

Voor degene die dit niet kennen:

http://www.sigmaaldr...ways_poster.pdf

Alvast bedankt :)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 05 juni 2012 - 02:29

Ik heb jaren geleden bij een grote schoonmaak een oude roche poster gevonden. lijkt me mooier dan de sigma posters.

Ze zijn lastig aan te komen, en de enige manier om aan ze te komen is om ze direct bij de grote labbo bedrijven te bestellen, Roche, sigma etc.
"Meep meep meep." Beaker

appelsapje

appelsapje

• >100 berichten
  • 120 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 juni 2012 - 18:52

Als je er aan geraakt op de een of andere manier, kan je het hier dan even melden aub? :)
Ik zou het wel lollig vinden om er zo eentje te hebben op mijn kot ofzo 8-)

Kliche

Kliche

• >100 berichten
  • 196 berichten
  • VIP

Geplaatst op 11 juni 2012 - 20:55

Ik heb jaren geleden bij een grote schoonmaak een oude roche poster gevonden. lijkt me mooier dan de sigma posters.

Ze zijn lastig aan te komen, en de enige manier om aan ze te komen is om ze direct bij de grote labbo bedrijven te bestellen, Roche, sigma etc.

Weet je toevallig ook het formaat van de poster?

Ik was dit topic even kwijt, maar wilde zeker nog even laten weten dat (als het goed is) er een pakketje onderweg is vanaf Roche. Ik ga nog even uitzoeken naar welk emailadres je het uiteindelijk het best kunt sturen, want ik heb nogal wat pogingen gedaan.

edit: en de reactie was overigens vrij snel, binnen een week.

Veranderd door Kliche, 11 juni 2012 - 21:00

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8252 berichten
  • VIP

Geplaatst op 12 juni 2012 - 16:59

Dit was een enorme poster die groter was dan 2xA0. Exacte formaat weet ik zo niet meer.
"Meep meep meep." Beaker

Kliche

Kliche

• >100 berichten
  • 196 berichten
  • VIP

Geplaatst op 17 juni 2012 - 12:13

Ik heb inmiddels post gehad. Formaat is 250x100cm.

Ik heb me laten vertellen dat ze deze kaarten sowieso zonder al te veel gedoe opsturen naar studenten. Ik hoefde geen bewijs van studie te laten zien (waarschijnlijk omdat ik mailde via mijn werkgever / opleiding), maar dit kunnen ze wel vragen.

Ik heb em via het (Roche-)mailadres op de volgende pagina verkregen:

http://web.expasy.org/pathways/

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures