Springen naar inhoud

5m^2 kamer

• Log in om te kunnen reageren

Cris

Cris

• >100 berichten
  • 198 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 21 december 2005 - 01:11

:P :P :P 5m^2 kamer zonder woonkamer, maar wel WC en keuken delen met zijn 5 kamergenoten. Kun je daar wel goed wonen? :roll:

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 21 december 2005 - 09:28

Dat is geheel aan jezelf. Ik zou het niet prettig vinden, maar als jij desperate bent dan kies je er misschien wel voor. En het is goedkoop, want volgens het puntensysteem mag er maar een bepaalde huur gevraagd worden.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Miels

Miels

• >5k berichten
  • 14506 berichten
  • Beheer

Geplaatst op 21 december 2005 - 10:04

5m^2 kamer zonder woonkamer, maar wel WC en keuken delen met zijn 5 kamergenoten

Wow, 5m2 met 5 kamergenoten delen? :roll: Neem aan dat je huisgenoten bedoelt...

Het lijkt mij persoonlijk maar niets, maar bijvoorbeeld als je druk bent, weinig thuis, en als je daar bent vaak wel bij een huisgenoot op de kamer welkom bent, moet het wel te doen zijn. Of in ieder geval tijdelijk, totdat je (in dat zelfde huis) door kan verhuizen

Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

made in flanders

made in flanders

• >1k berichten
  • 1086 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 december 2005 - 10:07

volgens mij kun je daar niet goed wonen op zo een klein oppervlak. dit kan misschien wel als noodoplossing tijdelijk maar zoiets een jaar houd denk ik bijna niemand uit. tenzij dat het gewoon om te slapen is en dat overdag iedereen weg is.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?
Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl
Our team needs you!

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 21 december 2005 - 10:33

Bij ons in huis hebben we een kamer van 7 m². Weliswaar hebben we ook een woonkamer, maar toch. Het meisje wat in die kamer zit is een beetje solistisch (Chinese uitwisselingsstudent die geen NL praat en veel via MSN met t thuisfront praat) en zit vooral op die kamer en vrijwel nooit beneden. Maar ze heeft gewoon een bed en bureau enzo in de kamer staan.

2 m² meer of minder maakt denk ik niet zo heel veel uit.
- Jimi Hendrix -

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44867 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 21 december 2005 - 11:06

Dat is ongeveer het oppervlak van een eenpersoonsbed.......
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 21 december 2005 - 11:29

Klopt, maar je moet natuurlijk een kleine ruimte wel handig indelen. Ik zou dan bijvoorbeeld denken aan een (half)hoogslaper met een bureau en een kast onder je bed. Zoiets heb je in een weekend in elkaar geknutseld. Zo heb je op 2 m² de belangrijkste ingrediënten van je kamer. Zeg dat je 1,5 m² nodig hebt voor je bureaustoel te manouvreren dan heb je nog eens 1,5 m² over. Een eventuele TV kun je aan de muur hangen. En eventueel nog een koelkastje kun je ook nog wel kwijt denk ik. Daar kan dan ook eventueel een TV-tje op.

Natuurlijk geen vetpot, maar het is zeker wel te doen.
- Jimi Hendrix -

Cris

Cris

• >100 berichten
  • 198 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 21 december 2005 - 23:30

Bij ons in huis hebben we een kamer van 7 m². Weliswaar hebben we ook een woonkamer, maar toch. Het meisje wat in die kamer zit is een beetje solistisch (Chinese uitwisselingsstudent die geen NL praat en veel via MSN met t thuisfront praat) en zit vooral op die kamer en vrijwel nooit beneden. Maar ze heeft gewoon een bed en bureau enzo in de kamer staan.

Je vroeg mij aan: http://www.wetenscha...d=129402#129402

Sorry, nu vraag ik je even terug: Wat heeft zijn nationaliteit en taal ermee te maken?

Bean

Bean

• >250 berichten
  • 505 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 21 december 2005 - 23:32

:roll: :P :P 5m^2 kamer zonder woonkamer, maar wel WC en keuken delen met zijn 5 kamergenoten. Kun je daar wel goed wonen? :P

Als je een keuken van 20m^2 hebt :P
Nou ja, het kan vast wel, maar het lijkt mij niet prettig.
I never wanted to change the world, but the world changed me...

made in flanders

made in flanders

• >1k berichten
  • 1086 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 22 december 2005 - 11:39

ik denk dat mijn kamer alleen 4 meter op 3 is (ruwe schatting)
dat is al groter dan 5 op 2.
Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl
Our team needs you!

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 22 december 2005 - 15:29

Sorry, nu vraag ik je even terug: Wat heeft zijn nationaliteit en taal ermee te maken?

In dit geval alles. Het is de gehele reden waarom ZE boven zit. Ten eerste omdat ze met ons moeilijk communiceert vanwege de taal, ten tweede omdat ze graag een beetje contact houdt met het thuisfront (zoalsik ook in mijn post heb staan). In dit geval is het dus nuttige aanvullende informatie over het feit waarom ze veel op die toch kleine kamer zit.

In jouw geval heb je het over iemand die rotzooi maakt, en vermeld je er terloops bij dat hij Nederlander is.

@ made in flanders:

Het gaat hier over een kamer van 5 vierkante meter, niet over een kamer van 5 bij 2 meter.
- Jimi Hendrix -

made in flanders

made in flanders

• >1k berichten
  • 1086 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 27 december 2005 - 10:22

@ made in flanders:

Het gaat hier over een kamer van 5 vierkante meter, niet over een kamer van 5 bij 2 meter.

ah zo, in dat geval word het nog eens kleiner.
:P :roll:
Our team needs you!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures