Wat bedoelt men, in de context van elektrische aandrijfsystemen, met het begrip dynamic performance? Wat is het verschil tussen "high dynamic performance" en "low dynamic performance" ?
Heeft het te maken met hoe snel de motor van laag naar hoog toerental kan schakelen? Of heeft het eerder te maken met het hoogst bereikbare koppel? of eerder met de precisie van koppel of toerental?
Laatste berichten
- 13:17 afbuiging licht rond zware objecten via grondbeginselen relativiteitstheorie 448
- 09:18 Thermostaat een graadje lager 9
- 09:00 De James Webb telescoop bevestigt Hubble metingen uitdijing heelal en is niet in lijn met meting ESA's Planck-satelliet 208
- 22:39 de verdelingswet van Maxwell Boltzmann 9
- 19:58 Von misesspanningen 1
- 19:39 Schaar lift tafel 1
- 28 mar [wiskunde] Vectoren: Hoeken in de ruimte: de hoek tussen twee lijnen. 8
- 28 mar Effect van benzeengroep op aciditeit 3
- 27 mar [Column] De schoonheid van wiskunde 67
- 26 mar [wiskunde] Ik snap niet het idee van: 'Lineaire afbeeldingen van R2 naar R2' 30
- 26 mar Gegevens wissen mobiel 4
- 26 mar Schroefdraad berekening
- 26 mar warmtewisselaar 23
- 25 mar Vraag m.b.t. vereenvoudiging 2
- 25 mar dauwpuntslijn in co2 omgeving 3
- 24 mar waarom overwint de zwaartekracht in een zwart gat 34
- 24 mar Navier-Stokes 1
- 24 mar Magneet die door een spoel valt 3
- 24 mar [overig] postduif in windtunnel trainen 2
- 24 mar Hoe kun je gratis foton lab en transmon lab doen
Nieuwsberichten
- 04 mar Een nieuw soort magnetisme: altermagnetisme
- 31 okt AI kan via stem diabetes vaststellen 11
- 21 okt Einstein krijgt wéér gelijk 45
- 07 feb witter dan wit 20
- 19 jun irrigatie en de aardas