Springen naar inhoud

Kelvindruppelaar

• Log in om te kunnen reageren

Nivea

Nivea

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 08 juni 2012 - 09:26

Ik moet voor NLT een kelvindruppelaar maken, en met wat hulp van de Wageningen-site denk ik dat ik al een eind gekomen ben, maar ik kijg geen vonkje. Wel keb ik een elektroscoop aangesloten, en die laat een kleine verandering zien, dus ik weet dat hij werkt. Wat doe ik fout? Ik heb er ook een foto van gemaakt. Als iemand mij kan helpen, waardeer ik dat erg. Het zou namelijk fijn zijn om zelf het vonkje te zien, i.p.v filmpjes van het internet te gebruiken...
http://157.55.46.241...5ef9&oneredir=1

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

physicalattraction

physicalattraction

• >1k berichten
  • 3104 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 08 juni 2012 - 15:58

Je link werkt niet. Heb je de foto geüload met het venster onder het berichtenvenster (dat Bestanden toevoegen heet)?

Nivea

Nivea

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 10 juni 2012 - 13:26

Huh, toen ik hem uploadde deed hij het wel... maar als ik het met Bestanden toevoegen doe, geeft hij aan dat het bestand te groot is.
Even kijken of dit lukt: Kelvindruppelaar.JPG

Nivea

Nivea

• 0 - 25 berichten
  • 6 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 20 juni 2012 - 12:48

Ik moet voor NLT een kelvindruppelaar maken, en met wat hulp van de Wageningen-site denk ik dat ik al een eind gekomen ben, maar ik kijg geen vonkje. Wel keb ik een elektroscoop aangesloten, en die laat een kleine verandering zien, dus ik weet dat hij werkt. Wat doe ik fout? Ik heb er ook een foto van gemaakt. Als iemand mij kan helpen, waardeer ik dat erg. Het zou namelijk fijn zijn om zelf het vonkje te zien, i.p.v filmpjes van het internet te gebruiken...
http://157.55.46.241...5ef9&oneredir=1

Is er al iemand die mij kan helpen? we hebben onze inleverdatum kunnen uitstellen tot na de vakantie, maar we krijgen het alsnog niet aan de praat.

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8803 berichten
  • VIP

Geplaatst op 20 juni 2012 - 13:38

Kun je dat plaatje op een flinke resolutie uploaden? Er is zo weinig detail aan te zien.
Victory through technology

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures