Kelvindruppelaar

Moderator: physicalattraction

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 6

Kelvindruppelaar

Ik moet voor NLT een kelvindruppelaar maken, en met wat hulp van de Wageningen-site denk ik dat ik al een eind gekomen ben, maar ik kijg geen vonkje. Wel keb ik een elektroscoop aangesloten, en die laat een kleine verandering zien, dus ik weet dat hij werkt. Wat doe ik fout? Ik heb er ook een foto van gemaakt. Als iemand mij kan helpen, waardeer ik dat erg. Het zou namelijk fijn zijn om zelf het vonkje te zien, i.p.v filmpjes van het internet te gebruiken...

http://157.55.46.241...5ef9&oneredir=1

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.087

Re: Kelvindruppelaar

Je link werkt niet. Heb je de foto geüload met het venster onder het berichtenvenster (dat Bestanden toevoegen heet)?

Gebruikersavatar
Berichten: 6

Re: Kelvindruppelaar

Huh, toen ik hem uploadde deed hij het wel... maar als ik het met Bestanden toevoegen doe, geeft hij aan dat het bestand te groot is.

Even kijken of dit lukt: [attachment=0]Kelvindruppelaar.JPG[/attachment][/size]
Bijlagen
Kelvindruppelaar.JPG
Kelvindruppelaar.JPG (27.5 KiB) 364 keer bekeken

Gebruikersavatar
Berichten: 6

Re: Kelvindruppelaar

Nivea schreef: vr 08 jun 2012, 10:26
Ik moet voor NLT een kelvindruppelaar maken, en met wat hulp van de Wageningen-site denk ik dat ik al een eind gekomen ben, maar ik kijg geen vonkje. Wel keb ik een elektroscoop aangesloten, en die laat een kleine verandering zien, dus ik weet dat hij werkt. Wat doe ik fout? Ik heb er ook een foto van gemaakt. Als iemand mij kan helpen, waardeer ik dat erg. Het zou namelijk fijn zijn om zelf het vonkje te zien, i.p.v filmpjes van het internet te gebruiken...

http://157.55.46.241...5ef9&oneredir=1


Is er al iemand die mij kan helpen? we hebben onze inleverdatum kunnen uitstellen tot na de vakantie, maar we krijgen het alsnog niet aan de praat.

Berichten: 12.262

Re: Kelvindruppelaar

Kun je dat plaatje op een flinke resolutie uploaden? Er is zo weinig detail aan te zien.
Victory through technology

Reageer