Springen naar inhoud

west side story

• Log in om te kunnen reageren

Snoopy100

Snoopy100

• >250 berichten
  • 422 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 juni 2012 - 16:13

Kan iemand mij helpen door te kijken of ik het juiste verhaal vertel, aub?

The sharks and the jets. Maria (sister of bernardo, leader of the sharks) and Tony (member of the jets) fall in love. Because of the hate between the two groups their love is not possible. When there is a fight between the two leaders (bernardo and riff), maria asks tony to stop the fighting. But it is to late and bernardo killed riff. Tony is very mad and kills bernardo. The sharks are furious about tony, so maria asks her sister for help

kan er mij nu iemand helpen met het vervolg (verwijs me niet door naar wiki aub (veel te moeilijk)

Alvast bedankt

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Drieske

Drieske

• >5k berichten
  • 10217 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 14 juni 2012 - 17:14

Iemand die hier een handje kan toesteken?
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Typhoner

Typhoner

• >1k berichten
  • 2446 berichten
  • VIP

Geplaatst op 14 juni 2012 - 17:29

moet je een film bespreken die je niet gezien hebt?
This is weird as hell. I approve.

Rhiannon

Rhiannon

• >1k berichten
  • 2756 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 16 juni 2012 - 14:04

Dat is inderdaad het begin van het verhaal van West Side Story, maar het is een verhaal met lagen, gebaseerd op Romeo en Julia. Het gaat niet alleen om rivaliserende bendes, maar ook nog om het feit dat Maria afkomstig is uit Puerto Rico. De beste manier om het verhaal af te kunnen maken is gewoon de film te bekijken.
Zoals al boven dit forum wordt aangegeven is dit geen antwoordmachine. Er wordt wel verwacht dat je tenminste zelf ook iets hebt gedaan.
Hoe minder kennis, des te onwrikbaarder het oordeel.

Snoopy100

Snoopy100

• >250 berichten
  • 422 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juni 2012 - 15:49

Het is absoluut niet omdat ik een film of boek moest lezen... we moesten gewoon het verhaal kunnen bespreken (zonder voorbereiding in de klas)... Ik vond gewoon het verhaal op wikipedia bijzonder ingewikkeld en ik raakte in de war... :P

Also tagged with one or more of these keywords: engels

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures