Springen naar inhoud

Verwijderen van topics uit feedback

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

EvilBro

EvilBro

• >5k berichten
  • 6703 berichten
  • VIP

Geplaatst op 16 juli 2012 - 08:31

Het feedbackforum is er om aan te geven dat je het niet eens bent met beslissingen of acties van een moderatoren. Ik vind het dan ook een zeer kwalijke zaak dat er in dit subforum onderwerpen verdwijnen. Al helemaal omdat het verwijderde onderwerp, waar dit een reactie op is, mijn inziens weinig schokkend was. Ter info: het was niet mijn onderwerp. Ik was het ook niet eens met de inhoud van het onderwerp. Ik wil hier puur aangeven dat censuur op feedback een ernstige zaak is.

Veranderd door EvilBro, 16 juli 2012 - 08:32

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 16 juli 2012 - 08:48

Het is geen censuur. Het is in overleg verborgen omdat het één grote persoonlijke aanval is. Dat tolereren we niet, of het nu richting moderators is of welke andere gebruiker ook. Zulks handelen we per PB af, net zoals we dat bij alle andere gebruikers doen.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

EvilBro

EvilBro

• >5k berichten
  • 6703 berichten
  • VIP

Geplaatst op 16 juli 2012 - 09:21

Het is geen censuur.

Natuurlijk is het wel censuur. Pak het woordenboek er maar even bij. Wat je waarschijnlijk bedoelt is dat jij het geen onterechte censuur vindt. Dat is wat anders. Het is echter wel degelijk censuur.

Het is in overleg verborgen omdat het één grote persoonlijke aanval is.

Wat is 'een grote persoonlijke aanval'? Van wat ik mij er nog van kan herinneren bestond de 'persoonlijke aanval' voornamelijk uit links naar dingen die Marko daadwerkelijk gezegd heeft met daarbij de volgens de poster vermeende overtreding wat betreft de forumregels. Wat is daarmee precies het probleem? Was het het aantal voorbeelden? Mag je helemaal geen commentaar geven op moderatoren? Wat als de poster het gedrag van alle moderators aan de kaak wilde stellen, maar enkel voorbeelden had gebruikt van een moderator (puur toevallig natuurlijk)? Was het dan wel goed geweest omdat het 'een aanval' was geweest op het hele team? Of is het 'aanval' gedeelte het probleem? Wat is dan precies een aanval?

soepkip88

soepkip88

• >100 berichten
  • 226 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 16 juli 2012 - 10:10

zoals ik in een ander topic al aangaf vind ik het heel erg laf dat er nuet gereageerd wordt.. en topics alleen maar gesloten en verwijderd.

onwetend gaf niet meer dan een opsomming van quotes van moderator marko. Dat zullen jullie wel op de man spelen noemen... maar de waarheid is soms hard.

iedereen kon hieruit zelf een mening vormen.

Ger

Ger

• >5k berichten
  • 16444 berichten
  • Technicus

Geplaatst op 16 juli 2012 - 10:14

Het heeft geen zin om uit en te na in te gaan op verwijderde topics. Er komt binnenkort een uitgebreide reactie richting de starter van dat topic en in het andere feedbacktopic (waar dit eigenlijk een exponent van was). Dat lijkt ons voldoende.

En ja, dit topic gaat op slot. 1 topic hierover lijkt ons voldoende.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures