Link bij duplicaat.

Reageer
Berichten: 7.068

Link bij duplicaat.

Net is er een onderwerp gesloten met de mededeling dat het eigenlijk een duplicaat of uitloper is van een ander onderwerp. Ik denk dat het handig is als er dan in het gesloten onderwerp een link wordt gegeven naar het duplicaat.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Link bij duplicaat.

Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat het verwijderde topic een exponent is van het topic Topic(s) op slot.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 7.068

Re: Link bij duplicaat.

Waarom heb je dit topic dan gesloten? In mijn ogen impliceer je dat het min of meer een duplicaat is met de tekst "1 topic hierover lijkt ons voldoende."

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Link bij duplicaat.

Kijk, we hebben 3 topics:

- Het originele topic (zie mijn vorige link)

- Verwijderde topic, wat hier een exponent van is

- Jouw gesloten topic, wat het verwijderen van het tweede topic bekritiseert

In dat gesloten topic wordt weer ingegaan op hetzelfde punt van feedback. Alles draait uiteindelijk om hetzelfde onderliggende 'probleem', laten we het dan ook centraal houden. We zullen -als de betrokkenen in het team hun input hebben gegeven- één complete reactie geven. Het heeft geen zin dat over 3 topics te spreiden.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 7.068

Re: Link bij duplicaat.

Twee dingen: Ten eerste ging mijn topic niet specifiek over het verwijderde topic, maar over censuur in het feedbackforum. Ik vraag mij af of dit punt goed onder te brengen is onder het verwijderen van onderwerpen in het algemeen.

Punt twee is dat je in mijn ogen nog steeds denkt dat mijn onderwerp gesloten kan worden omdat het bij andere onderwerpen hoort. Ik denk nog steeds dat het dan goed is om een link te geven naar die andere onderwerpen. Als je dat immers gedaan had dan had ik niet hoefen gokken wat dan volgens jou die andere onderwerpen zijn.

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Link bij duplicaat.

EvilBro schreef: ma 16 jul 2012, 11:55
Twee dingen: Ten eerste ging mijn topic niet specifiek over het verwijderde topic, maar over censuur in het feedbackforum. Ik vraag mij af of dit punt goed onder te brengen is onder het verwijderen van onderwerpen in het algemeen.
Naar onze mening wel. En we kunnen het altijd nog herstellen.
EvilBro schreef: ma 16 jul 2012, 11:55Punt twee is dat je in mijn ogen nog steeds denkt dat mijn onderwerp gesloten kan worden omdat het bij andere onderwerpen hoort. Ik denk nog steeds dat het dan goed is om een link te geven naar die andere onderwerpen. Als je dat immers gedaan had dan had ik niet hoefen gokken wat dan volgens jou die andere onderwerpen zijn.
True. Maar je wil niet weten hoeveel er momenteel naar mijn hoofd vliegt, dan vergeet je wel eens iets...
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Berichten: 7.068

Re: Link bij duplicaat.

True. Maar je wil niet weten hoeveel er momenteel naar mijn hoofd vliegt, dan vergeet je wel eens iets...
En daarom heb ik de hoop dat dit feedbackonderwerp leidt tot een standaardactie die elke moderator altijd zal doen bij het sluiten van een topic wat elders vermeend al bestaat. Als het een actie is die bij het sluiten van een topic hoort dan is de kans op vergeten een stuk kleiner.

Reageer