Springen naar inhoud

Boeken online kopen.

• Log in om te kunnen reageren

Cris

Cris

• >100 berichten
  • 198 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 22 december 2005 - 21:20

Ik wil graag studieboeken via BOL.ocm kopen.

Heeft iemand ooit je studieboeken via BOL.com gekocht? Is BOL.com goed service? En krijg je wel toevallig verkeerd boek of oude editie boek of beetje kapot boek?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Rogier

Rogier

• >5k berichten
  • 5679 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 december 2005 - 21:28

Ik heb bij bol.com nog nooit iets gekocht, maar wel bij proxis.nl, en alleen maar goeie ervaringen mee gehad.
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Cris

Cris

• >100 berichten
  • 198 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 22 december 2005 - 21:50

Ik heb bij bol.com nog nooit iets gekocht, maar wel bij proxis.nl, en alleen maar goeie ervaringen mee gehad.

Heb je ooit toevallig verkeerd boek of oude editie boek of beetje kapot boek van hun binnen kreeg?

Rogier

Rogier

• >5k berichten
  • 5679 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 december 2005 - 21:52

Heb je ooit toevallig verkeerd boek of oude editie boek of beetje kapot boek van hun binnen kreeg?

Nee, niets van dat. Dat zou ik trouwens ook geen goeie ervaring noemen :roll:
In theory, there's no difference between theory and practice. In practice, there is.

Lala

Lala

• >1k berichten
  • 3149 berichten
  • VIP

Geplaatst op 22 december 2005 - 21:54

Ik heb wel eens bij bol.com bestelt, prima in orde. Goede levering, geen beschadigingen, en de prijs is lager dan in de boekhandel. positief dus.
Appareo decet nihil munditia?

Cris

Cris

• >100 berichten
  • 198 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 22 december 2005 - 22:53

Ik heb wel eens bij bol.com bestelt, prima in orde. Goede levering, geen beschadigingen, en de prijs is lager dan in de boekhandel. positief dus.

Maar heel veel studieboeken kan ik BOL.com niet vinden.

Balthazar

Balthazar

• >100 berichten
  • 176 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 december 2005 - 09:09

niet alle boeken zijn bij bol.com goedkoper. had vorig jaar een boek nodig voor themodynamica en die koste bij bol.com 120 euro via de schoolboekhandel(fontys eindhoven) kon ik hem voor 60 euro kopen. waarschijnlijk is bol over het geheel wel goedkoper.

met vriendelijke groet

gijs brouwers

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 december 2005 - 09:34

Een kleine kanttekening: Bol kan er soms een handje van hebben om boeken veeel en veeel te laat af te leveren.
"Meep meep meep." Beaker

Friendly Ghost

Friendly Ghost

• >100 berichten
  • 222 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 23 december 2005 - 11:52

Een kleine kanttekening: Bol kan er soms een handje van hebben om boeken veeel en veeel te laat af te leveren.

Klopt, ik heb ook al twee keer een boek gehad dat ze "niet op voorraad" hadden en waarbij het vervolgens meer dan 2 weken duurde voordat het boek eindelijk geleverd werd.
Verder heb ik geen slechte ervaring met bol.com, uiteindelijk krijg je alles en zonder beschadigingen. De bezorgingsdienst heeft alleen een keer de boeken bij de achterdeur neergezet toen ik er niet was (ik denk niet dat dit de gebruikelijke methode is voor bezorging....).
"If you're scared to die, you'd better not be scared to live"

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures