Huurprijzen: gewoon een weetje

Moderator: Rhiannon

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Huurprijzen: gewoon een weetje

Juist op TV

De huurprijzen in Vlaanderen voor kantoorruimte liggen gemiddeld tussen 140 en 155 Euro/m² per jaar (in de grote steden).

Antwerpen ligt in de middenmoot (heeft te maken met aanbod versus vraag).

Brussel werd niet afzonderlijk vermeld. Het ging over Vlaanderen en het is mij nooit of zelden duidelijk of men Brussel als een buitenbeentje beschouwd of niet in zo'n algemene praatjes.

Men geeft voorkeur aan de stadsranden eerder dan aan het centrum (heeft met vervoer te maken).
Eric

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: Huurprijzen: gewoon een weetje

Iets hier dat je opmerkelijk vindt? Ik ben niet zo thuis in de vastgoedwereld, mij zegt het niets. :?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: Huurprijzen: gewoon een weetje

Ik noemde het gewoon een weetje.

Er zijn topics over de economie van vastgoed en woningprijzen.

Niet iedereen is nog student of werkt gewoon ergens in dienstverband. Er zijn wel degelijk mensen die kantoorruimte huren en/of hier direct of indirect mee te maken hebben.

Toevallig is dit zeer recent onderzocht (via immobiliënkantoren) in Vlaanderen en dacht ik dat zo'n beeld voor sommige wel nuttig kon zijn.

Het geeft een beeld van de actuele huurwaarde van dergelijk vastgoed ...
Eric

Gebruikersavatar
Berichten: 10.563

Re: Huurprijzen: gewoon een weetje

Desalniettemin kun je je afvragen of het café op www.wetenschapsforum.nl de meest geëigende plaats is voor het delen van dergelijke informatie. Enerzijds omdat de fractie (aankomende) kantoorruimtehuurdersin ditcafé niet bijster groot lijkt, anderzijds omdat potentiële huurders niet waarschijnlijk naar dit forum zullen surfen als ze verlegen zitten om dergelijke informatie.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Reageer