het aankomen van gewichtjes mtb gsm

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 17

het aankomen van gewichtjes mtb gsm

Met de gsm van mijn vriend en die van mij zijn wij overal te bereiken.Wanneer hij belt vertrekken er in alle richtingen gewichtjes uit zijn gsm en komen er in alle richtingen gewichtjes aan zodat ik hem kan horen.Gewichtjes want anders komt er niets uit zijn gsm.En ik kan hem ook perfect horen wanneer anderen bellen met hun gewichtjes in alle richtingen die met zijn gewichtjes botsen zodat de frequentie veranderd en niet altijd de juiste gewichtjes aankomen.Waar of niet waar?

Berichten: 73

Re: het aankomen van gewichtjes mtb gsm

GSM - gewichtjes?

Is dat een Nederlandse uitdrukking ofzo (die gewichtjes dan natuurlijk), want op het eerste zicht slaag ik er niet in een link te leggen...
It's been said that everything in the universe is fundamentally composed of energy.Since energy cannot be created or destroyed,some speculate that living beings never truly die.Their life energy is simply returned to the universe in its simplest form.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: het aankomen van gewichtjes mtb gsm

Morgje schreef:GSM - gewichtjes?

Is dat een Nederlandse uitdrukking ofzo (die gewichtjes dan natuurlijk), want op het eerste zicht slaag ik er niet in een link te leggen...
Nou, ik weet ook niet direct waar je het over hebt, uitleg graag :shock:

Gebruikersavatar
Berichten: 742

Re: het aankomen van gewichtjes mtb gsm

Ik denk dat hij bedoelt dat de straling die zijn gsm uitstuurt gewicht heeft. Maar dat is toch fout want het is electromagnetische straling ofzoiets?

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: het aankomen van gewichtjes mtb gsm

Nee niet zoeits, da is het gewoon. Veranderingen in een veld, niets met gewicht te maken.

[moppersmurf mode]

Wat een kinderachtig onwetenschappelijke rotvraag.

[/moppersmurf mode]

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: het aankomen van gewichtjes mtb gsm

Ik haat wetenschappelijke rotvragen :shock:

Reageer