Ik heb 50000 bestanden die in totaal 300GB zijn: opdelen in 50 mappen met elk 1000 bestanden

Moderator: Rhiannon

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: Ik heb 50000 bestanden die in totaal 300GB zijn: opdelen in 50 mappen met elk 1000 bestanden

Ik wil niet teveel off topic gaan, maar wat valt er te interpreteren? Ik bedoel precies zoals het er staat: knippen is effectief. Waar halen jullie 'efficient' vandaan? Dat is niet interpreteren maar de onjuiste betekenis van een woord uitvergroten tot een discussiepunt. Mijns inziens nogal onzinnig.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 7.390

Re: Ik heb 50000 bestanden die in totaal 300GB zijn: opdelen in 50 mappen met elk 1000 bestanden

Hey anusthesist,

Het was geenszins de bedoeling om bewust je op je woorden te nemen en erover te discussiëren. Zoals ik reeds heb aangehaald heb ik onbewust aan efficiënt gedacht vermits je de korte tijdsspanne aanhaalde. Maar ik denk niet dat er nog veel over gezegd dient te worden ;) TS heeft zijn probleem opgelost, en wij zijn ook weer wat wijzer geworden (of althans ik ben wat wijzer geworden).
"C++ : Where friends have access to your private members." Gavin Russell Baker.

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.367

Re: Ik heb 50000 bestanden die in totaal 300GB zijn: opdelen in 50 mappen met elk 1000 bestanden

Is het iemand opgevallen dat we onder elkaar van alles besproken hebben, maar dat TS nog steeds niets heeft geantwoord?
Contra principia negantem disputari non potest.

Berichten: 12.262

Re: Ik heb 50000 bestanden die in totaal 300GB zijn: opdelen in 50 mappen met elk 1000 bestanden

Haha ja... maar soms is gissen ook wel grappig.

Ik dacht bij voorbaat eigenlijk al dat ie zocht naar een tool om de bestanden te verplaatsen (dus niet kopieren), op basis van een of andere eigenschap. Iets als folder axe werkt daarvoor prima.

Voor websites die groeien door user content wordt het ook wel eens gebruikt - als het aantal bestanden in een directory uit de klauwen loopt splitsen op basis van de eerste letter, de eerste twee, soms zelfs drie. Die splitsingsacties lopen relatief snel - er hoeft geen data verplaatst te worden, alleen wat directories aanmaken en dan de files moven (dwz verwijzing in mft veranderen).
Victory through technology

Gebruikersavatar
Berichten: 2.391

Re: Ik heb 50000 bestanden die in totaal 300GB zijn: opdelen in 50 mappen met elk 1000 bestanden

Rhiannon schreef: zo 14 okt 2012, 11:24
Is het iemand opgevallen dat we onder elkaar van alles besproken hebben, maar dat TS nog steeds niets heeft geantwoord?
Ik was ook benieuwd hoe hij/zij dit oploste. Leren we nog wat uit ......
Eric

Gebruikersavatar
Berichten: 1.129

Re: Ik heb 50000 bestanden die in totaal 300GB zijn: opdelen in 50 mappen met elk 1000 bestanden

En de winnaar is ... xenion!

Met het programma Folderaxe heb ik alle bestanden in maar 20 sec verdeeld :D

Reageer