Springen naar inhoud

Mysterieus symbool

• Log in om te kunnen reageren

jkien

jkien

• >1k berichten
  • 3053 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 24 oktober 2012 - 10:27

In de "Mijn inhoud" lijst zijn sommige berichten voorzien van een geheimzinnig symbool. Wat betekent dat?

Screenshot20121024a.png

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8804 berichten
  • VIP

Geplaatst op 24 oktober 2012 - 12:16

Het ding heet icon_tag , maar wat het precies doet? geen idee eigenlijk :)
Victory through technology

Kravitz

Kravitz

• >1k berichten
  • 4042 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 25 oktober 2012 - 21:55

Het is naar alle waarschijnlijkheid een bug in Invision Power Board (onze forumsoftware). Volgens deze niet-officiële topic komt er een tag tevoorschijn wanneer een topic verplaatst wordt. Is dit mogelijk ook het geval bij de genoemde topics?
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

jkien

jkien

• >1k berichten
  • 3053 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 25 oktober 2012 - 22:13

Ik heb die topics niet verplaatst.
Overigens recent wel andere topics verplaatst.

jkien

jkien

• >1k berichten
  • 3053 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 26 oktober 2012 - 00:10

Ik merk dat het gebeurt als ik de titel van een bestaand topic verander. Bij het huidige topic heb ik een punt aan de titel toegevoegd, en daardoor heeft het topic in de "Mijn inhoud" lijst een icon_tag gekregen.

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8804 berichten
  • VIP

Geplaatst op 26 oktober 2012 - 01:30

Hmmkay, misschien komt het naar voren als een mod een bericht verplaatst of de titel edit. Geen idee wat de logica daarachter verder is, en al helemaal niet wat het icoon nou moet laten zien. Aan de filename zou je denken dat het iets met tags te maken heeft, maar onderwerpen hebben hier geen mogelijkheid om tags toe te voegen toch?

Kravitz

Kravitz

• >1k berichten
  • 4042 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 26 oktober 2012 - 22:31

Hmmkay, misschien komt het naar voren als een mod een bericht verplaatst of de titel edit.

Dat kan een mogelijkheid zijn, maar daar zouden we op moeten letten. Hoe dan ook denk ik niet dat iets dergelijks een hoge prioriteit krijgt binnen het technisch team, het stoort niet echt en wordt mogelijks opgelost bij een nieuwe forumupdate.

Geen idee wat de logica daarachter verder is, en al helemaal niet wat het icoon nou moet laten zien. Aan de filename zou je denken dat het iets met tags te maken heeft, maar onderwerpen hebben hier geen mogelijkheid om tags toe te voegen toch?

De bedoeling van tags is dat je er gemakkelijk op kan filteren en op die manier de zoekopdrachten verbeteren. Zo kan je bijvoorbeeld in het huiswerkforum op de vakprefix voor ieder topic klikken waardoor je een overzicht krijgt van alle topics die deze tag dragen.

Momenteel kan je tags toevoegen aan topics in het huiswerkforum en het rechtforum.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8804 berichten
  • VIP

Geplaatst op 27 oktober 2012 - 00:35

Ah ok, maar deze thread heeft inmiddels ook een tag icoon, en staat in geen van beide secties... wunderbahr!

Kravitz

Kravitz

• >1k berichten
  • 4042 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 27 oktober 2012 - 13:26

Heel vreemd inderdaad, ik heb voor alle zekerheid een bug-tracker item aangemaakt.

*_gast_Bartjes_*

• Gast

Geplaatst op 27 oktober 2012 - 13:49

Misschien een idee om een proeftopic aan te maken en daar verder niets mee te doen, en dan zien of daar ook zo'n label aan komt te hangen?

jkien

jkien

• >1k berichten
  • 3053 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 27 oktober 2012 - 19:05

Wat mij betreft bleek er wel een duidelijke regel te zijn: alle topics waarvan ik de titel veranderd heb kregen dat icon tag in 'Mijn Inhoud'.

E.Desart

E.Desart

• >1k berichten
  • 2391 berichten
  • VIP

Geplaatst op 28 oktober 2012 - 18:09

Ik heb dat icoontje ook in een ander forum gevonden. Daar was het genaamd: "Labels"

Buiten mogelijke uitzonderingen zoals door jkien beschreven schijnt het hier ook met labels te maken te hebben.
Hier een kopie van hoe ik die "nieuwe inhoud" zie:

Geplaatste afbeelding

Al degene met een label in de topic titel hebben dit icoontje.
Welke andere situaties nog geldig zijn weet ik niet (zie berichtje jkien).
Eric

E.Desart

E.Desart

• >1k berichten
  • 2391 berichten
  • VIP

Geplaatst op 30 oktober 2012 - 00:33

Dat mysterieus symbool zijn labeltjes ongeveer als dit:

http://www.kleinspul...categoryID=1080

Veranderd door E.Desart, 30 oktober 2012 - 00:34

Eric

klazon

klazon

• >5k berichten
  • 6610 berichten
  • Pluimdrager

Geplaatst op 30 oktober 2012 - 14:01

Inderdaad, maar daarmee is nog steeds niet duidelijk wat zo'n label aangeeft.

Kravitz

Kravitz

• >1k berichten
  • 4042 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 30 oktober 2012 - 18:46

Een label is niets anders dan een tag, een topic prefix (zoals alle onderwerpen uit het hw-forum dragen) wordt ook aanzien als een speciaal soort tag. Vandaar dat alle onderwerpen uit het hw-forum een Geplaatste afbeelding-icoontje dragen.

Via de zoekfunctie kan je zoeken op specifieke labels.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures