[Folding] groep actieve vouwers vergroten

Moderator: Jan van de Velde

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 30

[Folding] groep actieve vouwers vergroten

Opmerking moderator

afgesplitst uit het nieuwe-vouwers-topic


Het valt me op dat er zeer weinig mensen inactief zijn. Ik ben het zelf ook geweest, ook een lange tijd. Misschien moeten we na gaan denken hoe we al deze mensen weer terug aan het vouwen krijgen? Ik denk dat er in het team veel potentie zit, aangezien er veel mensen inactief zijn. Wat vinden/denken jullie?
Iacta Alea Est - De teerling is geworpen

Berichten: 131

Re: [Folding] groep actieve vouwers vergroten

Ik ga absoluut akkoord. Maar het ligt echt niet alleen aan ons team. Op de officiële F@H forums is er ook een onderwerp over de dalende productie van het hele project. Waarschijnlijk een combinatie van de economische malaise en de groeiende populariteit van smartphones en tablets.

Ik heb jammer genoeg geen idee hoe we meer mensen kunnen motiveren...
Help mee eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en andere te bestrijden in de vrije tijd van je CPU...

http://www.wetenschapsforum.nl/index.ph ... opic=59270

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.269

Re: [Folding] groep actieve vouwers vergroten

Het zou al fijn zijn als iedereen die zich bij dat project aanmeldde dat ook deed met dezelfde gebruikersnaam als op het forum.

Het is nu bijvoorbeeld nagenoeg onmogelijk om stilgevallen vouwers via berichten of zo te bereiken. In het verleden probeerde ik dat nog wel eens, en van degenen die ik te pakken kreeg kwamen er inderdaad een aantal terug op gang (van die gevallen als een nieuwe OS-installatie en dan vergeten om folding opnieuw te installeren, enz), of anders hoorde je minstens een vaak valide reden om niet door te gaan.

Maar in de huidige lijst van bijna 400 stille ex-vouwers zou ik niet weten waar te beginnen....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Reageer