cytopempsis

Moderator: ArcherBarry

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 59

cytopempsis

iemand die kan uitleggen wat cytopempsis juist is?

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: cytopempsis

That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 59

Re: cytopempsis

dat ik daar niet zelf opgekomen ben..........

iemand die nuttigere en gedetailleerde informatie kan geven?

Gebruikersavatar
Berichten: 6.058

Re: cytopempsis

Nuttiger? Wat is er niet nuttig aan die uitleg? Met andere woorden: wat snap je er niet aan?

Voordat mensen hier veel moeite gaan steken in een uitleg voor een persoon die zelf geen moeite doet om iets op te zoeken en klaarblijkelijk input niet waardeert.
That which can be asserted without evidence can be dismissed without evidence.

Gebruikersavatar
Berichten: 59

Re: cytopempsis

Haha, en wie bent u om te beweren dat ik er geen moeite in heb gestoken?

Ik weet dat het een transportmechanisme is, maar ik moet in staat zijn om er 2-3 bladzijden over te schrijven en daar kan jammer genoeg google mij niet bij helpen.

Ik apprecieer jullie site ten zeerste, want jullie hebben mij al veel geholpen.

Maar het is niet nodig om mij te bevooroordelen dat ik zogezegd nog geen simpele link naar google kan openen.

Nu had ik graag wat meer informatie over cytopempsis gewild, buiten het feit dat het een transportmechanisme is... Iemand die kan helpen of goede boeken weet waar ik informatie kan uithalen?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.146

Re: cytopempsis

Wel, je openingsvraag getuigt van weinig moeite. Je had daar bijvoorbeeld de situatie wat beter kunnen schetsen.

Zoals de eerste hit op Google al zegt: transport doorheen het celmembraan in een vesikel. Partikelopname in de cel dus.

Moet je daar een hele pagina over schrijven; begin dan met eiwitsynthese, afkomst van vesikels, endocytoseprocessen,...
A word of encouragement during a failure is worth more than an hour of praise after success.

I hear, I know. I see, I remember. I do, I understand -Confucius-

Gebruikersavatar
Berichten: 3.963

Re: cytopempsis

Of specifier, vesikels zijn voorzien van zogenaamde "coat proteins" (COP). Deze zijn héél belangrijk voor de functie van de vesikel en welke bestemming die zal hebben. Zoek eens op COPI, COPII en clatherin coats.
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Reageer