user zoeken

Moderator: Miels

Reageer

user zoeken

Klik op "user" in de legenda onderaan op de hoofdpagina. Ga nu naar de persoon met de naam "micado". Dat lukt niet binnen het kwartier.

Misschien is het mogelijk alle namen op alfabet te zetten en onderaan a, b, c, t/m z te zetten of een andere oplossing te zoeken. Een zoekfunctie misschien?

Gebruikersavatar
Berichten: 486

Re: user zoeken

wel op alfabet zetten kan je via gebruikerslijst en dan sorteren op naam
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: user zoeken

Ja, en dan moet je dus elfendertig pagina's oproepen en steeds weer wegklikken om bij de twaalfendertigste pagina te geraken waar die micado vermeld wordt....


Heb ik ook al eens geprobeerd en opgegeven.... :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: user zoeken

Een zoekfunctie misschien?
Die is er al: klik boven in beeld op "zoeken", vul bij auteur de gebruikersnaam in, en zie allemaal topics waar de betreffende gebruiker in heeft gepost. Weergave per post kan ook, dan kan je sneller op het profiel terecht komen
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.271

Re: user zoeken

Alleen moet je dan wel precies de speling kennen


wim600001849 bijvoorbeeld. Of was het nou 8149? 0f 8941?

Google geeft dan nog wel eens logische alternatieven, onze zoekfunctie kan dat helaas niet. Of werkt die ook met *-jes. Eerlijk gezegd nooit geprobeerd. :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 125

Re: user zoeken

Er staat naast het invulveld: [Gebruik een * (wildcard) om op een deel van een naam te zoeken]

:roll: Jeuj, ik dacht dat ik de enige was die over zulke dingen overkeek. Welcome to my world. :wink:
Alles is relatief...

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: user zoeken

Ik heb al eens zo een topic geopend dat ongeveer dezelfde vraag had. hier
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.460

Re: user zoeken

Ik heb al eens zo een topic geopend dat ongeveer dezelfde vraag had. hier
Ja, klopt dat had ik ook al in gedachten.


Om ze samen te voegen of op één een slotje te gooien... hmmm

Laten we afspreken dat we gebruik maken van beide topics, maar daaruitvolgend dan ook geen dubbele dingen vragen of zeggen, liever een link naar dat andere bericht. Dat bevordert ook weer de transparantie van het forum. :wink:


Daarom nog een keer de link: klikkerdeklik
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: user zoeken

laten we maar op dit topic verder bouwen, want het mijne is een beetje in de vergeethoek geraakt.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Reageer