Springen naar inhoud

Meme: familiaal probleem

• Log in om te kunnen reageren

Dominus Temporis

Dominus Temporis

• >250 berichten
  • 620 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 10 januari 2013 - 21:06

Hoi allemaal

Laatst zag ik een "meme" op het internet, waar je toch even over moet nadenken en dat een perfecte bron voor discussies is:
http://www.memecente...rks-in-ass-ways
(Voor zij die minder goed engels spreken, of de draad kwijt zijn, heb ik getracht een (misschien) duidelijke, Nederlandstalige versie te maken, die ik geüpload heb.)

Nu, wat is jullie mening hierover?
Klopt hetgeen wat gezegd wordt?

Ik heb mijn twijfels bij "Did I just 'said' that I will be my brother's grandson and grandfather at the same time?", omdat het volgens mij, als ik niet verkeerd ben, om 2 verschillende broers gaat: je eigen kind en het kind van je vader en de dochter van de moeder...

ben ik verkeerd?
jaja, ik weet dat het maar een meme is, en niet serieus genomen moet worden, maar het is toch wel iets om over na te denken...

Bedankt voor jullie mening!

-S.

Bijgevoegde Bestanden

"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once." - Albert Einstein

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Dominus Temporis

Dominus Temporis

• >250 berichten
  • 620 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 10 januari 2013 - 21:57

Ik moet wel zeggen: proficiat aan degene die dit heeft uitgevonden...je moet er maar op komen..
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once." - Albert Einstein

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44893 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 11 januari 2013 - 18:40

Opmerking moderator :

Verplaatst naar het café.

Veranderd door Mako, 12 januari 2013 - 09:32

ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Benm

Benm

• >5k berichten
  • 8811 berichten
  • VIP

Geplaatst op 13 januari 2013 - 03:18

Tja, en ergens zou het zomaar kunnen gebeuren natuurlijk. Ik denk niet dat iemand er zich druk over zo maken hoe die familierelaties technisch precies heten.

Stel dat je een geval hebt van vader en zoon die respectievelijk dochter en moeder trouwen, waarom zou je dan gaan pluizen in hoe het formeel allemaal heet?
Victory through technology

Dominus Temporis

Dominus Temporis

• >250 berichten
  • 620 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 13 januari 2013 - 11:30

omdat je ook niet elke dag hoort dat een zoon zijn eigen vader z'n schoonvader is o.O

Rhiannon

Rhiannon

• >1k berichten
  • 2756 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 13 januari 2013 - 13:12

Ach, mijn grootmoeder werd de stiefmoeder van haar schoonzuster. Als je daar doorredeneert, was mijn moeder haar eigen stiefzuster.
Hoe minder kennis, des te onwrikbaarder het oordeel.

wijsneus

wijsneus

• >250 berichten
  • 389 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 03 april 2013 - 20:21

Ik ken iemand die ,,Mijn zoon''' zegt tegen de meeste mannen die wekelijks langskomen...
Tegen de meeste vrouwen die wekelijks langskomen zegt hij niet ,,Mijn dochter''...
Ik vind het een leuk stukje ; uitgezonderd het feit dat de widow na zijn overdenkingen ineens een bitch is.
Dat vind ik zinlose scheldmanouvres en het zegt wel wat over de schrijver/tekenaar.

Dominus Temporis

Dominus Temporis

• >250 berichten
  • 620 berichten
  • Verbannen

Geplaatst op 03 april 2013 - 20:29

klopt, maar wat heeft dit nou met het onderwerp te maken? :P

Veranderd door Dominus Temporis, 03 april 2013 - 20:31

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures