Springen naar inhoud

Leeftijd en doelgroep van dit forum

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten

Jackson

Jackson

• 0 - 25 berichten
  • 11 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 30 december 2005 - 03:29

Veel mensen die hun leeftijd tussen 10 en 18 jaar gebruiken dit forum. Maar ze maken dit forum vaak lastig. Ik vind dit forum juist alleen voor de mensen die een studie bezig en /of al klaar op de HBO en WO niveaus gebruiken! Wat vinden jullie het, alle beheerders?

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Studentje

Studentje

• >100 berichten
  • 125 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 december 2005 - 03:37

Waarom zouden die mensen het forum lastig maken? Kunnen we niet altijd iets van elkaar leren, ongeacht de leeftijd en het opleidingsniveau?
Misschien ben je wel een "freak" die hele dagen niets anders doet dan lezen over quantummechanica, maar niet gestudeerd heeft. Zou je dan het forum niet mogen gebruiken om over deze materie te praten?
En iemand van 15 die een mooie theorie gevonden heeft over de Big Bang, waarom zou deze die hier niet mogen posten?
Alles is relatief...

Cycloon

Cycloon

• >1k berichten
  • 4810 berichten
  • VIP

Geplaatst op 30 december 2005 - 03:38

En Cris, het is niet nodig om topics te blijven maken, en nieuwe accounts ...

Brennus

Brennus

• >100 berichten
  • 167 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 december 2005 - 09:44

Ik vind het wel knap hoe iemand er achter komt hoe het leeftijdsprofiel van dit forum er uit ziet..
Vertel vertel.. :roll:

Anthrax

Anthrax

• >250 berichten
  • 486 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 30 december 2005 - 09:57

Ik vind het schandalig dat je zoiets gaat beweren, ok we zullen het niveau wel wat naar beneden halen, maar moeten zij/wij daarom uitgesloten worden? Had jij toen je in het middelbaar zat geen enkele nuttige vraag? Wist jij ook geen dingen die iemand anders misschien niet wist? Had jij geen eigen mening?
En dan heb je nog het feit dat je mensen technisch niet kan buitensluiten, ik kan jullie ook wijsmaken dat ik in men 2 de jaar fysica zit hť.
En zou er denk je een huiswerkforum zijn als het beheer geen scholieren wil?
Homer: "in this house we obey the rules of thermodynamics!".

Math

Math

• >1k berichten
  • 1460 berichten
  • VIP

Geplaatst op 30 december 2005 - 10:29

Uit bovenstaande posts kun je al opmaken hoe men erover denkt.

En heee wat toevallig laat het nu toevallig weer Cris zijn, of Jackson of gast...

Je roept het echt over jezelf af op deze manier Cris. Het is trouwens de tweede keer dat ik je betrap op een post met andere naam, deze keer zelfs met een nieuwe account.

Tja, om te beginnen maar eens een -slotje- hierop.

Enne, Cris, Jackson en gast, ťťn tip als Europese vriend: kap ermee voor je jezelf echt belachelijk maakt. Nog meer dan je nu al doet.
<i>Iets heel precies uitleggen roept meestal extra vragen op</i>

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures