'Buiten het heelal en voor de oerknal' op slot.

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 109

'Buiten het heelal en voor de oerknal' op slot.

Beste Moderators,

Vanochtend dacht ik in het topic 'buiten helal en voor oerknal' in 'theorieontwikkeling' een antwoord/reactie geplaatst op 2 reacties van andere forumgebruikers.

Nu wilde ik zojuist gaan kijken of hier nog op gereageerd was, toen ik zag dat het topic op slot was gezet voor overleg.

Mijn vraag is: is mijn reactie nu eigenlijk nog gepost of niet? Is de reactie tijdelijk onzichtbaar gemaakt OF is die helemaal niet in het betreffende topic aanwezig?

want op dit moment heb ik hem nog openstaan in kladblok, en als die niet geplaatst is, bewaar ik hem zolang, maar als die wel geplaatst is heeft dat natuurlijk geen zin.

ik hoor het graag.
De tijd zal het leren

Gebruikersavatar
Berichten: 5.609

Re: 'Buiten het heelal en voor de oerknal' op slot.

Mijn vraag is: is mijn reactie nu eigenlijk nog gepost of niet? Is de reactie tijdelijk onzichtbaar gemaakt OF is die helemaal niet in het betreffende topic aanwezig?
Je reactie van 11:31 is tijdelijk onzichtbaar gemaakt, minstens tot na het overleg.
What it all comes down to, is that I haven't got it all figured out just yet

And I've got one hand in my pocket and the other one is giving the peace sign

-Alanis Morisette-

Gebruikersavatar
Berichten: 109

Re: 'Buiten het heelal en voor de oerknal' op slot.

En het topic dat ik rond 6 uur opende en nergens meer te vinden is?
De tijd zal het leren

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 4.351

Re: 'Buiten het heelal en voor de oerknal' op slot.

Is eveneens tijdelijk onzichtbaar gemaakt i.v.m. het voornoemd overleg, aangezien de onderwerpen gerelateerd zijn.
Contra principia negantem disputari non potest.

Gebruikersavatar
Berichten: 109

Re: 'Buiten het heelal en voor de oerknal' op slot.

nou die relatie valt wat mij betreft te betwisten maar okay, er zijn inderdaad een paar overlappende facetten.

hoelang duurt overleg bij jullie doorgaans?
De tijd zal het leren

Gebruikersavatar
Berichten: 17.653

Re: 'Buiten het heelal en voor de oerknal' op slot.

Geef ze even de tijd. Iedere teamlid is een vrijwilliger en moet het in eigen tijd -op het moment dat ze op het forum komen- beoordelen. Je krijgt ongetwijfeld reactie. :)
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 109

Re: 'Buiten het heelal en voor de oerknal' op slot.

ja daar twijfel ik niet aan maar ik vraag het omdat er nu al 4 topics gesloten zijn voor overleg, waarvan 2 nu zo'n 2 weken. Uiteraard staan jullie in je volste recht en ben ik de laatste om er tegenin te gaan. Maar ik zou wel graag willen weten waar ik een beetje vanuit kan gaan. Dit is het enige forum waar ik op actief ben en ik breng onderwerpen juist op het moment dat ik die wil bespreken of andere meningen wil horen, het is (hoewel dat misschien anders ingeschat wordt) niet zo dat ik op de ene avond op een idee kom en het de volgende avond post. Ik post het als ik denk dat de tijd er rijp voor is, en als de hele post dan ineens 2 tot 3 weken wordt uitgesteld kan dat nogal teleurstellend zijn.

Vooral omdat ik me (bij de betreffende topics) van geen kwaad bewust ben, maar dus wel graag een bepaald onderwerp 'nader wilde bekijken'. Kijk als er iets is wat ik niet goed doe ofzo dan moeten jullie het zeggen maar ik krijg geen commentaar. en het zijn wel 'mijn topics' en dus topics die me nogal aangaan. op die manier voel ik me een beetje een onterecht slachtoffer. Nogmaals ik verwijt jullie nix, maar begrijp mijn kant een beetje. Als er iets is zeg het me dan ik ben de kwaaiste niet en wil ook gewoon mn mond houden maar dan moet ik wel weten wat het probleem is.

Hoe voeren jullie nu eigenlijk overleg? gaat dit in een gemeenschappelijke chatcommunity ofzo'? Of een apart 'subforum' waar iedereen dan z'n reactie geeft? Of gaat het allemaal via PB-tjes en 1-op-1-gesprekken?

Wordt elke moderator bij ieder overleg betrokken?
De tijd zal het leren

Reageer