Gelezen posts komen terug ongelezen ?

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Gelezen posts komen terug ongelezen ?

Ik weet niet of dit gewoon aan m'n pc ligt, daarom hier de vraag:


Als ik het forum verlaat heb ik alle posts gelezen en staat er dus geen enkele post meer als ongelezen. Wanneer ik dan terugkom staat er bijvoorbeeld weer zogezegd 1 post ongelezen in een forum (oranje blaadje) en wanneer ik dan ga kijken is het een post die ik al gelezen heb. Ik heb dit pas voor de laatste 3-5 dagen. Zijn er nog mensen die hier last van hebben of ligt het aan mij ?

Gebruikersavatar
Berichten: 710

Re: Gelezen posts komen terug ongelezen ?

Cycloon schreef:Ik weet niet of dit gewoon aan m'n pc ligt, daarom hier de vraag:


Als ik het forum verlaat heb ik alle posts gelezen en staat er dus geen enkele post meer als ongelezen. Wanneer ik dan terugkom staat er bijvoorbeeld weer zogezegd 1 post ongelezen in een forum (oranje blaadje) en wanneer ik dan ga kijken is het een post die ik al gelezen heb. Ik heb dit pas voor de laatste 3-5 dagen. Zijn er nog mensen die hier last van hebben of ligt het aan mij ?
Heb ik ook soms, dus het ligt niet aan u.
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.

Berichten: 198

Re: Gelezen posts komen terug ongelezen ?

Af en toe gebeurt het bij mij.


N.B. mijn docent (België) zei: Die Technicus weet het helemaal niet, en hoe moet ik het weten!?

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Gelezen posts komen terug ongelezen ?

Ik heb al een paar keer het omgekeerde gehad. Dat er geen nieuwe berichten zouden zijn, en dat ik kijk en dat blijkt dat er wel nieuwe zijn.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Gelezen posts komen terug ongelezen ?

Wat mij nu ook net is opgevallen is dat als ik zelf iets post en ik ga even weg van de site dat mijn eigen post bij het volgende bezoek als nieuw bericht staat.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Gelezen posts komen terug ongelezen ?

Wat mij nu ook net is opgevallen is dat als ik zelf iets post en ik ga even weg van de site dat mijn eigen post bij het volgende bezoek als nieuw bericht staat.


Idd dat heb ik de laatste tijd ook vaak voor :roll:

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.259

Re: Gelezen posts komen terug ongelezen ?

Zou dat niet iets te maken hebben met het feit dat de site in de steigers staat? Moderators kunnen dingen tijdelijk even niet aanpassen en meer van dat soort zaken.

Ik vind het toch al knap dat we gewoon door kunnen gaan terwijl ze van alles aan het aanpassen zijn. :roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: Gelezen posts komen terug ongelezen ?

en ik vind het nog knapper dat die mensen daar zoveel aan werken en dat allemaal vrijwillig. echt sterk.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Reageer