Springen naar inhoud

huizenprijzen

• Log in om te kunnen reageren

Animus

Animus

• >100 berichten
  • 232 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 31 december 2005 - 13:31

ik zit al heel lang te denken wat zouden de gemiddelde woningen kosten in het buitenland.
ik zoek eigenlijk een overzicht ofzo maar ik kan echt helemaal niks vinden met scroogle.
ik hoop dat ik geluk heb en dat jullie misschien zoiets weten.
ik kan namelijk ook moeilijk gewoon websites vinden van makelaars in het buitenland met prijzen erbij.
wees altijd beducht voor mensen die zeggen de waarheid te kennen, maar bewonder hen die op zoek zijn naar de waarheid.”

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Wouter_Masselink

Wouter_Masselink

• >5k berichten
  • 8246 berichten
  • VIP

Geplaatst op 02 januari 2006 - 02:29

In duitsland zijn de huizenprijzen veel lager dan in nederland. Belanstingtechnisch en hypotheekrente aftrek etc is een heel ander verhaal.

De beste tip die ik je kan geven: neem contact op met een makelaar. Deze kan je makkelijk verder helpen.
"Meep meep meep." Beaker

*_gast_zeeman_*

• Gast

Geplaatst op 13 januari 2006 - 11:36

Huizen zijn zoals alle producten onderhevig aan de wet van vraag en aanbod.Willen of niet,prijzen worden steeds bepaald door de klant.Als je als bouwheer appartementen van 300000 EU,nog verkoopt als verse broodjes,dan vraag je de volgende keer 350000 EU.Mensen steken zich veel te diep in de schuld en de makelaars profiteren daarvan.Het beste is van zelf op verkenning te gaan,te onderhandelen met de eigenaar.Makelaars lopen weg met een flink stuk uit de koek.Om nog een redelijke, betaalbare woning te vinden moet je weg uit de EEG.In west Europa is het verre overal even duur.

niekdaamen

niekdaamen

• >25 berichten
  • 71 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 13 januari 2006 - 12:01

In west Europa is het verre overal even duur.

Ja...???

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures