Wat men leert uit poezie

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 17

Wat men leert uit poezie

-Marc Reynebeau,die ook over onmenselijke kracht beschikt met kerst,had alle massa van het universum in een klein balletje samengeperst.Zo hard dat het volledig vol was of zo hard dat er geen enkele lege ruimte in was en zei:Kijk nu eens niet naar mij maar naar jullie zelf want jullie zijn het alles of wat jullie noemen de top.En toen zette hij Is dit alles van Doe maar op.

Moraal van het verhaal:Uit het éné mogelijke mirakel volgt het ander zoals constant eender wat eender waar en wie zit er hier achter dat laatste want men wordt het nog steeds gewaar.

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: Wat men leert uit poezie

Na het lezen van uw bericht, ik ben op de gedachten gekomen dat het lijkt dat je in een zatte bui zomaar wat op heb getypt Crowdserver, of het zij zo dat dit een heel slecht gedicht is, daarom maar een antropologische zoektocht in uwer geschriften om aan te geven hoe vervelend het voor iemand is, en ook zal zijn, daar de tijd op een zin geen vat heeft, om deze zin, die om de reden van onderricht als maar langer wordt, door te lezen,want na het lezen van deze zin zul je begrijpen da het helemaal niet leuk is om een zin van 100 woorden op te schrijven want niemand begrijpt er geen snars van, heb ik de volgende zin in elkaar gezet: "Wat bedoel je."
-Marc Reynebeau,die ook over onmenselijke kracht beschikt met kerst,


... Het is nameljik heel normaal dat mensen geen onmenselijke krachten met kerst...
had alle massa van het universum in een klein balletje samengeperst.Zo hard dat het volledig vol was of zo hard dat er geen enkele lege ruimte in was en zei:Kijk nu eens niet naar mij maar naar jullie zelf want jullie zijn het alles of wat jullie noemen de top.En toen zette hij Is dit alles van Doe maar op.
En zette hij deze cd aan op een massaloze cd-speler?
Moraal van het verhaal:Uit het éné mogelijke mirakel volgt het ander zoals constant eender wat eender waar en wie zit er hier achter dat laatste want men wordt het nog steeds gewaar.
Een goed moraal, maar wat was het verhaal?

Berichten: 17

Re: Wat men leert uit poezie

Wanneer ik iets schrijf is het de bedoeling dat je zelf begrijpt wat er geschreven staat door zelf het verstand te gebruiken.En dat kan je ook in het volgende voorbeeld toepassen.

Wanneer vele mensen samen praten

in een studio op de televisie en

je zit erbij, hoort men ze allemaal tegelijk

want het geluid vermengt zich in de lucht terwijl ze allen in elke richting praten.

Telefoongesprekken mengen zich niet in de lucht terwijl ze ook in elke richting gaan.

Want die zijn slimmer.

Gebruikersavatar
Berichten: 81

Re: Wat men leert uit poezie

Wat is eigenlijk de bedoeling van deze topic??

Gebruikersavatar
Berichten: 1.107

Re: Wat men leert uit poezie

Dat weet alleen crowdserver :shock:

Berichten: 17

Re: Wat men leert uit poezie

Test nu ééns hoe snel je begrip van gewone tekst is.

http://users.pandora.be/crowdserver1/Page%202.html

Gebruikersavatar
Berichten: 81

Re: Wat men leert uit poezie

okay, efkes gemerkt dat mijn begrip van een gewone tekst nogal povertjes is. Nu, voor een stuk is dat ook logisch: afgeleid door muziek, niet 100% geconcentreerd zijn, constant beweging op het beeld...en dan nog eens van die ellenlange zinnen zodat wanneer je aan 't einde zit, je niet meer weet wat het begin was.

Maar wat wil je nu eigenlijk bereiken met deze topic??

Stellen dat we niks van poezie snappen?? Of bewijzen dat onze hersenen toch zeer beperkt zijn in het vatten van informatie??

Berichten: 17

Re: Wat men leert uit poezie

Je kan de simpele tekst hier ook ééns traag lezen en dan zin per zin en dat betekent pas overgaan naar de volgende zin wanneer je de net gelezen zin begrijpt want dat is allemaal mogelijk met gebruik van weinig verstand.

Mijn zuster zegt dat omdat de dood enkel zichzelf kan zijn,ze dat ook al altijd geweest is,verwijzend naar de mirakels genaamd eender welk moment van dood of niets zijn overgaan naar levend zijn en eender welk moment van levend zijn overgaan naar dood of niets zijn.Wanneer men leeft,wordt het mirakel of de mogelijkheid,die als zichzelf verder gaat en dood of niets maakt voor een onbepaalde tijd tegengehouden door een mirakel dat levend houdt en omgekeerd.De mirakels van onbepaalde tijd die levend houden en dood of niets houden.2 tegengestelde mirakels,elk in stroming van onbepaalde tijd die met elkaar kunnen afwisselen.Dan onthoudt men dat dat gegeven kan zodat men weet dat er dus altijd kan afgewisseld worden met eender welk tegengesteld mirakel met stroming van onbepaalde tijd.Zo nemen we bv. uit de tegengestelde stromingen dood of niets houden en levend houden de stroming levend houden.Daarin heb je dan bv. de tegengestelde mirakels of stromingen levend houden uit het plotse vuur dat uit het niets kwam en levend houden in het plotse vuur dat uit het niets kwam.En die kunnen dan ook met elkaar afwisselen omdat tegengestelde mirakels in stroming van onbepaalde tijd dat kunnen.

Gebruikersavatar
Berichten: 14

Re: Wat men leert uit poezie

Wat men leert uit poezie:

- je gevoelens onder woorden bregen (verwoorden)

- wat de één voor de ander betekent

[en.zo kan ik wel doorgaan] = )

Berichten: 145

Re: Wat men leert uit poezie

Poezie is rijmen met jezelf
Als ik kijk dan zie ik, als ik hoor dan weet ik, als ik voel denk ik Niets en geloof Alles



Denk niet na bij wat je zegt, praat naar wat je bent

Berichten: 474

Re: Wat men leert uit poezie

wat men leert van poezie in deze topic?

verrekte weinig.
[center]Every day is a gift, that's why they call it 'the present'.[/center]

Reageer