rare bollen

Moderators: jkien, Xilvo

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

rare bollen

volgens mij heeft dit met optica te maken: ik weet niet welke mensen dat boek hebben maar als je eens naar de kaft van guiness book of records 2006 kijkt dan zie je precies allemaal bollen die een paar centimeter onder de kaft zitten.

Ik vind dit een goed optisch bedrog, want als je de kaft scheef houd lijken die bollen mee te bewegen.

Weet iemand wat dit is?
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 177

Re: rare bollen

Hmm...

Is wel een record om dat boek nu al klaar te hebben!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: rare bollen

Mjah, die boeken zijn altijd een jaar voor.

In het jaar 2001 en kreeg ik ook al de boek voor het jaar 2002.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: rare bollen

Als je hier kijkt dan kun je ongeveer zien wat ik bedoel, maar daar zie je wel dat optische effect niet meer.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij [email protected]

Our team needs you!

Gebruikersavatar
Berichten: 334

Re: rare bollen

made in flanders schreef:volgens mij heeft dit met optica te maken: ik weet niet welke mensen dat boek hebben maar als je eens naar de kaft van guiness book of records 2006 kijkt dan zie je precies allemaal bollen die een paar centimeter onder de kaft zitten.

Ik vind dit een goed optisch bedrog, want als je de kaft scheef houd lijken die bollen mee te bewegen.

Weet iemand wat dit is?


optisch bedrog :roll:

Reageer