Springen naar inhoud

Waarschijnlijkheid: vereenvoudigen uitdrukking

• Log in om te kunnen reageren

Kwintendr

Kwintendr

• >250 berichten
  • 768 berichten
  • VIP

Geplaatst op 31 maart 2013 - 20:31

Hallo iedereen,

Ik worstel met volgende vraag:

Vraag
kwinten1.GIF

Ik zit vast bij punt a. Ik heb al zitten prusten, maar ik kom niet op het antwoord. Ik kan momenteel niets inscannen, dus ik zal even zeggen wat ik al geprobeerd heb. Ik heb complementen vervangen waar ik kon en dan ben ik beginnen distributiviteit toe te passen, maar dan krijg je veel te veel termen. Kan iemand me op het juiste pad zetten?

Dit zou het antwoord moeten zijn:

Antwoord
kwinten2.GIF
Alvast bedankt

Veranderd door Jan van de Velde, 31 maart 2013 - 23:29
afbeeldingen van de kwestie ingevoegd

Het Wetenschapsforum heeft ook een facebook pagina!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Drieske

Drieske

• >5k berichten
  • 10217 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 31 maart 2013 - 22:59

Opmerking moderator :

Afbeeldingen gehost op externe filehosts hebben de neiging over enige tijd ontoegankelijk te worden, wat de waarde van een topic voor de toekomst ernstig aantast. We willen iedereen dan ook vriendelijk verzoeken om verklarende afbeeldingen rechtstreeks als bijlage in het bericht in te voegen. Dat is trouwens niet meer werk dan uploaden naar tinypic of imageshack etc. Een eenvoudige handleiding daarvoor is beschikbaar.

Begin eens met LaTeX . Dan weet je dat LaTeX
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Kwintendr

Kwintendr

• >250 berichten
  • 768 berichten
  • VIP

Geplaatst op 01 april 2013 - 17:22

Ik heb momenteel dit, maar veel verder zit ik nog niet. Ik heb dan maar eens getekend waar daar staat omdat ik dacht om dat zo eenvoudiger te kunnen schrijven, maar ik denk niet dat dit mogelijk is.

iPhoneUpload.jpg

Veranderd door Kwintendr, 01 april 2013 - 17:35

Drieske

Drieske

• >5k berichten
  • 10217 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 03 april 2013 - 09:48

Hmm, daar ben ik momenteel ook wel niet aan geraakt moet ik zeggen. Toen ik mijn eerste post deed, had ik niet gekeken naar wat de eindoplossing moet zijn. Ik ga er nog wat op moeten zoeken vrees ik.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Kwintendr

Kwintendr

• >250 berichten
  • 768 berichten
  • VIP

Geplaatst op 03 april 2013 - 11:33

Ik heb het antwoord gevonden dankzij een medestudent:

SCAN0030.JPG

Also tagged with one or more of these keywords: wiskunde

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures