Springen naar inhoud

[enquête] Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) in de Nederlandse Reisbranche

• Log in om te kunnen reageren

Mankestift

Mankestift

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 april 2013 - 07:27

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:

Titel: Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO) in de Nederlandse Reisbranche
Aanleiding van de enquête: HBO-scriptie
Doelgroep: Nederlanders die gebruik maken van het internet (waaronder social media/ forums) bij het boeken van hun vakantie.
Verwachte tijdsduur voor invullen: 5 á 10 minuten
Sluitingsdatum voor deze enquête: 26-04-2013
Wanneer worden de resultaten verwacht: 01-07-2013
Volg hier de link naar de enquête

Toelichting
Beste leden van Wetenschapsforum,

Mijn naam is Reinier, ik ben een toerisme student aan de NHTV in Breda. Voor mijn laatste jaar maak ik een scriptie. Dit onderzoek gaat over maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO) in de Nederlandse reisbranche.

Het onderzoeksdoel: het achterhalen wat Nederlanders vinden van MVO bij Nederlandse reisorganisaties. Uw mening zal worden gevraagd over verschillende manieren van MVO en in hoeverre u dit relevant vindt.

Graag zou ik op kort termijn mijn studie willen afronden. Met behulp van dit forum hoop ik voldoende reacties te kunnen verzamelen om succesvol af te studeren, maar ook tot zekere hoogte een betrouwbaar onderzoeksresultaat te behalen.

Ontzettend bedankt alvast voor de genomen moeite! Na afronding deel ik graag mijn onderzoeksresultaten met jullie.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures