Springen naar inhoud

Vergelijking van een rechte (rico)

• Log in om te kunnen reageren

Kevfke

Kevfke

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 mei 2013 - 09:16

Hey hey , ik heb morgen een controletoets over analystisch meetkunde en begrijp toch iets helemaal niet goed .

Dus ik krijg dit : Punten op een rechte(4,-10) En daaruit moet ik een rico en vergijlink maken , maar hoe doe ik dat?

Gelieve niet al te moeillijk uitleggen aub

3e middelbaar aso humane wetenschappen

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Drieske

Drieske

• >5k berichten
  • 10217 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 26 mei 2013 - 10:12

Opmerking moderator :

We willen je graag helpen, maar dan verwachten we wat in ruil. Niet veel, maar toch: een goede titel van je topic (niet help), het juiste subforum (huiswerk en niet wiskunde) en dat je toont wat je weet en/of geprobeerd hebt. Twee van deze drie zaken heb ik voor jou aangepast. Aan jou om te tonen wat je geprobeerd hebt. En geef meteen ook eens de letterlijke opgave.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

mathfreak

mathfreak

• >1k berichten
  • 2461 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 26 mei 2013 - 10:19

Wat is de exacte tekst van de opgave?

Veranderd door mathfreak, 26 mei 2013 - 10:19

"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Kevfke

Kevfke

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 mei 2013 - 16:11

Wat is de exacte tekst van de opgave?

dat is de tekst van de opgave?

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44877 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 26 mei 2013 - 16:15

Dat kan niet want één punt definieert geen lijn. Daar zijn twee punten voor nodig.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Drieske

Drieske

• >5k berichten
  • 10217 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 26 mei 2013 - 16:22

dat is de tekst van de opgave?

Zoals al gezegd: dat kan niet. Geef ze letterlijk. Dat betekent dus zonder ook maar één letter te wijzigen ;). Verder: geef ook jouw poging tot oplossing.
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Also tagged with one or more of these keywords: wiskunde

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures