Springen naar inhoud

[enquête] Clips Beoordelen

• Log in om te kunnen reageren

AOM

AOM

• 0 - 25 berichten
  • 1 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 06 juni 2013 - 15:01

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:

Titel: Clips Beoordelen
Aanleiding van de enquête: Masterscriptie
Doelgroep: Geen specifieke doelgroep, iedereen mag meedoen. Enquête is Nederlandstalig
Verwachte tijdsduur voor invullen: 30-45
Sluitingsdatum voor deze enquête: 26-06-2013
Wanneer worden de resultaten verwacht: 31-08-2013
Volg hier de link naar de enquête

Toelichting
Beste deelnemer,

Deze vragenlijst vormt een onderdeel van mijn masterscriptie communicatie- en informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg waarin ik met behulp van een computermodel wil bekijken of culturele informatieoverdracht zich op dezelfde manier gedraagt als biologische informatieoverdracht.

Het onderzoek begint met een aantal persoonlijke vragen. Vervolgens krijgt u 6 willekeurige clips te zien die behoren tot de meest bekeken video\'s op Youtube. Onder elke video staan vragen die je beantwoord op een schaal van 1 tot 10. Je geeft aan in hoeverre jij denkt dat de vraag van toepassing is op de video die je daarvoor bekeken hebt, waarin 1 betekent dat de video totaal niet voldoet en 10 betekent dat de video geheel voldoet aan de vraag. Bij elke video krijg je dezelfde vragen.

Let er op dat je achter de computer zit. Sommige video\'s zijn niet af te spelen op mobiele apparaten. Zorg er daarnaast voor dat je geluid werkt.
Sommige clips werken niet direct in de vragenlijst, bekijk deze dan op Youtube om vervolgens de vragen te beantwoorden.

Het onderzoek duurt ongeveer 30 - 45 minuten. Alle antwoorden worden anoniem verwerkt.

Uw medewerking wordt zeer op prijs gesteld.

Vriendelijke groeten,
Aniek Oude Meijers

Voor vragen of opmerkingen kunt u mij altijd een PB sturen.

Wanneer je tussentijds wilt stoppen en de enquête weg klikt kun je altijd later nog opnieuw de link bezoeken en verder gaan waar je was gebleven.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures