complotten

Moderator: Rhiannon

Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Berichten: 78

complotten

Waarom bestaan eigelijk complotten?? zoals kennedy nooit opgelost??
Maar, wij die sterk zijn, zijn schuldig de zwakheden der onsterken te dragen en niet onszelven te behagen.-Romeinen 15:1

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: complotten

Complotten bestaan omdat mensen meer macht willen, maa de manier waarop willen geheim houden.

Sommige geraken nooit opgelost omdat ze nu eenmaalzeer goed geheim zijn gebleven.

En wat heeft de da vinci code hier mee te maken? (in hoofdletters dan nog wel)
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Berichten: 78

Re: complotten

Als je da vinci code heb gelezen is dat ook 1 groot complot
Maar, wij die sterk zijn, zijn schuldig de zwakheden der onsterken te dragen en niet onszelven te behagen.-Romeinen 15:1

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: complotten

Ja, net zoals het bernini mysterie, en de einstein code, en nog zovele anderen.

Ik bedoel gewoon. Als ik een vraag heb over aids, is mijn titel toch ook niet 'Het uur nul'.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Berichten: 34

Re: complotten

Een complot dat geheim blijft, wij zullen nooit kennis nemen van de inhoud en strekking hiervan, en maar goed ook.

Slechts de mislukte of bekend geworden samenzweringen kennen wij en deze baren al zorgen genoeg.

Berichten: 91

Re: complotten

En wat heeft de da vinci code hier mee te maken? (in hoofdletters dan nog wel)


Aandacht trekken

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: complotten

alinda schreef:made in flanders schreef:

En wat heeft de da vinci code hier mee te maken? (in hoofdletters dan nog wel)

Aandacht trekken
Dat wist ik ook wel, maar ik probeerde op subtiele wijze aan te tonen dat dit onbeleefd is.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Berichten: 91

Re: complotten

Dat wist ik ook wel, maar ik probeerde op subtiele wijze aan te tonen dat dit onbeleefd is.


Ik denk niet dat hij dat begrijpt.

Gebruikersavatar
Berichten: 1.086

Re: complotten

Nu ik het expleciet gezegt eb zal hij het wel begrepen hebben denk ik.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!

Berichten: 206

Re: complotten

Heb me de laatste paar dagen eens wat verdiept in het verschijnsel "Illuminati" (Vrijmetselarij, Skull & Bones), en daar wordt een mens niet vrolijk van moet ik zeggen.

Dit allemaal n.a.v. de gebeurtenissen op 9/11/01, wat in mijn ogen overduidelijk een complot is geweest (en nog steeds is tot op de dag van vandaag)

Wie hier op dit forum is geneigd om in dit complot te geloven en wie niet?

En hoe zit 't met de Illuminati, wat weten de mensen hier daarvan af?

Ben benieuwd...

Gebruikersavatar
Berichten: 9.240

Re: complotten

Als men het over 9/11 wil hebben refereer ik toch graag naar het onderwerp dat daar over gaat.

De vraagstelling voor dit topic is duidelijk, waarom zijn er complotten. Drijf dus niet van de vraagstelling af of begin een nieuw onderwerp.

Berichten: 206

Re: complotten

Nou oke dan, waarom zijn er complotten?

Simpel, omdat de "officiële" versies van bepaalde gebeurtenissen bij lange na niet overtuigend zijn. Dusdanig niet overtuigend, dat je 't gaat zoeken in andere richtingen.

Beetje simpele vraag, waarom....

Berichten: 78

Re: complotten

kan iemand mij vertellen wat vrij metselarij in houd??
Maar, wij die sterk zijn, zijn schuldig de zwakheden der onsterken te dragen en niet onszelven te behagen.-Romeinen 15:1

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: complotten

Volgens mij zijn er complotten omdat er iets groots gebeurt, waarvan de maatschappij op zijn grondvesten trilt. Dan willen meerdere mensen hun mening daar over geven, of gewoon ervan profiteren. Bovendien als er iets niet bekend is, dan gaan mensen dat zelf invullen over wat-er-gebeurt-zou-kunnen-zijn.
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Gebruikersavatar
Berichten: 505

Re: complotten

kan iemand mij vertellen wat vrij metselarij in houd??


Voor vrijmetselarij zie dit onderwerp: http://www.wetenschapsforum.nl/invision/in...=vrijmetselarij
I never wanted to change the world, but the world changed me...

Reageer