Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

Reageer

Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

De laatste dagen krijg ik bij het bezoeken van ons forum regelmatig waarschuwingen op het scherm dat er een script loopt. Zijn er meer mensen met deze ervaring?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

kan je wat meer info geven over die melding? misschien zijn er details die je open kan klikken?
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

Hier een plaatje:


script.GIF
script.GIF (59.39 KiB) 1641 keer bekeken

Gebruikersavatar
Moderator
Berichten: 51.270

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

Is dat onder IE?? We hebben met zijn allen weer eens een update van windows gehad, en daar zitten weer eens een paar f**k-ups in....
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Berichten: 12.262

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

Onder IE10/WIN7 heb ik er geen last van. Zou het script uit een advertentie kunnen komen? Gezien ik blocklists gebruik zou ik het dan waarschijnlijk niet geserveerd te krijgen, terwijl dat wel geldt voor scripts die door wsf zelf worden geserveerd.
Victory through technology

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

Ik gebruik normaal IE8.


Met Mozilla Firefox krijg ik onderstaande waarschuwing:

script2.GIF
script2.GIF (24.64 KiB) 1628 keer bekeken

Berichten: 12.262

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

Ah, google analytics dus :)


Voor zover ik weet blokkeert mn filter dat ook, dus daarom zou ik het niet kunnen zien. Blijft de vraag waarom analytics een script timeout geeft - normaliter is dat behoorlijk betrouwbaar afgezien van een incidentele fluke, maar wellicht heb je een specifieke ad of trackingblocker draaien die zich erin verslikt?
Victory through technology

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

Ik gebruik AVG Free. Vreemd dat kennelijk niemand anders problemen heeft.

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 5.917

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

Heb je al geprobeerd om eens al je temporary internet files en cookies weg te gooien? Beetje flauw, maar aangezien jij tot nu toe de enige bent met problemen zou het best wel eens lokaal kunnen zitten...

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

Jorim schreef: za 21 sep 2013, 10:47
Heb je al geprobeerd om eens al je temporary internet files en cookies weg te gooien? Beetje flauw, maar aangezien jij tot nu toe de enige bent met problemen zou het best wel eens lokaal kunnen zitten...


Ik heb een grote schoonmaak met CCleaner gedaan, en naar het eruit ziet is het probleem nu opgelost. Dank voor de hulp!

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

De waarschuwing is weer terug. :(

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

ik ben wel benieuwd wat er gebeurt als je AVG uit zet (en andere eventuele virusscanner/firewalls). Niet structureel, maar puur als test om te bepalen of het veranderen van die variabele ook tot een ander resultaat leidt.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Re: Script-waarschuwing bij bezoeken Wetenschapsforum

Wat voor risico loop ik dan?

Reageer