het 'kleiner dan' teken.

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 113

het 'kleiner dan' teken.

Goedendag,


Bij mij werkt het 'kleiner dan' teken niet. Zodra ik dat gebruik die je het niet terug in her topic en valt ALLE tekst die er achter staat weg. Tijdens het typen van het bericht is dit nog geen probleem, maar zodra je op 'bericht plaatsen' klikt en vervolgens je bericht bekijkt is alles verdwenen.


Bij het > teken gaat het wel goed.


Ligt dit aan mijn Nokia of heeft het met de software van de site te maken?


Ik heb het dus over het tekentje op he toetsenbord, niet 'kleiner dan' mbv latex
Destruction has an end. Creation doesn't.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.561

Re: het 'kleiner dan' teken.

<


Misschien is het een idee om dit forum vanaf de computer te bezoeken.
Cetero censeo Senseo non esse bibendum

Gebruikersavatar
Berichten: 113

Re: het 'kleiner dan' teken.

Tja het zal dan wel aan die Nokia liggen. Maar dan vind ik het wel vreemd dat het pas fout gaat bij het plaatsen en niet bij het invoeren. Waarschijnlijk wordt dan pas bij het plaatsen de vertaalslag gemaakt.


En het kleiner dan teken tussen haakjes? Werkt dat bij jouw ook goed?
Destruction has an end. Creation doesn't.

Gebruikersavatar
Berichten: 10.179

Re: het 'kleiner dan' teken.

(<)


Ik vrees dat het iets mobiel is. Misschien kan Miels ofzo dat bevestigen...
Zoek je graag naar het meest interessante wetenschapsnieuws? Wij zoeken nog een vrijwilliger voor ons nieuwspostteam.

Gebruikersavatar
Pluimdrager
Berichten: 7.933

Re: het 'kleiner dan' teken.

Esthetisch schreef: do 10 okt 2013, 14:31
Ligt dit aan mijn Nokia of heeft het met de software van de site te maken?
Dat zou je kunnen testen door een sms of e-mail naar een kennis te sturen, met dat teken er in, en dan kijken hoe het aankomt.

Gebruikersavatar
Berichten: 113

Re: het 'kleiner dan' teken.

Bij een SMS of email gaat het gewoon goed. Het is iets specifiek met dit forum, of iig met internetfora in zn algemeenheid. Het zal wel aan de internet explorer liggen. Bij quotes komt de naam ook niet altijd goed over. Waarschijnlijk zal Nokia het op moeten lossen, het forum aanpassen aan elke nieuwe versie telefoon schiet niet op ben ik bang.
Destruction has an end. Creation doesn't.

Reageer