Automatisch inloggen werkt niet meer?

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Automatisch inloggen werkt niet meer?

Sinds vanmiddag wordt ik niet meer automatisch ingelogd als ik hier op de site kom. Bij een ander forum waar ik kom heb ik ff getest, daar werkt het nog wel. Vind het wel jammer, want het is wel een handige optie.


Hebben jullie misschien een nieuwe MOD geïnstalleerd of ligt het ergens anders aan?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Automatisch inloggen werkt niet meer?

Verwijder je cookies. Dit moet het probleem oplossen. Ik kan nog wel gewoon automatisch inloggen.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Automatisch inloggen werkt niet meer?

Gelukt, dankjewel!


Maareh, enig idee hoe het kan dat het zomaar ineens niet meer lukt, terwijl het al de hele tijd goed gaat?
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 24.578

Re: Automatisch inloggen werkt niet meer?

Heb je misschien zelf de "houdbaarheidsdatum" van je cookies ingesteld? Een cookie kan vanzelf na een bepaalde tijd "verlopen" maar volgens mij kan er ook door de client zelf ingesteld worden hoelang cookies maximaal geldig blijven (evt uit veiligheidsoverwegingen).

Gebruikersavatar
Berichten: 17.659

Re: Automatisch inloggen werkt niet meer?

Ik heb zef niets ingesteld, maar zit hier bij mijn stageadres (zij vinden het niet erg dat ik op dit forum zit, want hier komt een van de oplossingen voor mijn opdracht vandaan :roll: ).

Misschien dat de ICT dienst iets heeft ingesteld voor wat betreft de cookies, geen idee.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -

Gebruikersavatar
Berichten: 8.557

Re: Automatisch inloggen werkt niet meer?

Ik meende dat het te maken heeft met de maximum mapgrootte waarin je cookies komen. Als je deze zou vergroten, dan bereik je namelijk hetzelfde effect als wanneer je de map leegt.
"Meep meep meep." Beaker

Gebruikersavatar
Berichten: 4.810

Re: Automatisch inloggen werkt niet meer?

Idd, dit forum wil een nieuwe cookie aanmaken om je ingelogd te houden, maar als je cookie map vol is dan zal deze niet worden aangemaakt (vermits er geen ruimte meer is) en zal je dus ook niet ingelogd blijven, gewoon regelmatig je cookies eens wissen of de 'houdbaarheidsdatum' inkorten :wink:

Reageer