Springen naar inhoud

Rollend materieel

• Log in om te kunnen reageren

Avellin

Avellin

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 oktober 2013 - 14:50

Dag beste forumleden. Ik heb aan de universiteit in Moscou gestudeerd en heb kennissen in materiaalkunde. Kan iemand me enkele websites voorzeggen waar ik de materiaalkunde in het Nederlands of Engels kan studeren.

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

In physics I trust

In physics I trust

• >5k berichten
  • 7384 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 26 oktober 2013 - 18:58

Op een website ga je vermoedelijk geen inhoud vinden die universitair niveau dekt. Waarom zoek je niet naar een Engelstalig referentiewerk? Die kan je mogelijk uit de referenties op het einde van je cursusslides/nota's vinden.

Ik heb volgende werken gebruikt in mijn opleiding:
  • Ashby, Michael; Hugh Shercliff and David Cebon (2007). Materials: engineering, science, processing and design
  • Askeland, Donald R.; Pradeep P. Phulé (2005). The Science & Engineering of Materials .
  • Callister, Jr., William D. (2000). Materials Science and Engineering – An Introduction

Wat heeft dit überhaupt met je topictitel te maken?
"C++ : Where friends have access to your private members." — Gavin Russell Baker.

Avellin

Avellin

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 26 oktober 2013 - 19:45

Nu weet ik dat de topictitel anders betekent:) Google heeft me geholpen. Ik weet niet over het verschil tussen universitair niveau in Nederland en Rusland. Ik wilde beginnen met eenvoudige kennissen over materiaalkunde ook in het Engels. Bedankt voor uw antwoord

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures