ik probeer te begrijpen hoe het inwendige van een elektronische controle systeem voor een combustion engine ineen zit ik stoot hierbij op volgend probleem:
bron: http://e-collection.library.ethz.ch/eserv/eth:26785/eth-26785-02.pdf
na de compressor zit er een Mc* deze gaat zowel naar de ingang van de inlet als terug naar de air filter. maar dat kan toch niet ?
is er een speciaal reden dat deze twee waarden gelijk zijn?
moet het niet (1-alfa)xMc* en alfa x Mc* met alfa het deel dat de ene richting uitgaat en 1-alfa de andere richting.
Mvg.
Laatste berichten
- 23:12 speciale rel. theorie 10
- 22:57 Straatklok loopt 5 minuten voor 11
- 22:57 wig 6
- 22:36 Gravity and gravitation 4
- 22:24 [scheikunde] vraag Chemie - wat is de oplossing? 10
- 19:47 Bruine vlekken op treinaanwijzerbord 10
- 19:44 Vogels in de stad zijn goede klussers 2
- 19:12 Rood laserlicht 3
- 17:30 Herleiden afmetingen vanaf een foto 21
- 16:34 [wiskunde] Prijs Product per KG; Alternatief Inzicht 3
- 13:57 do-re-mi-fa-so vliegtuigen 9
- 13:16 geen minkowski-ruimte toch? Doe ik dit nou fout? 17
- 13:12 [natuurkunde] kroon van koning op Syracuse 10
- 10:15 2013 – Augustus Vraag 3 3
- 24 apr Vraag 2009 Juli Vraag 5 5
- 24 apr positie 2
- 24 apr Schroefdraad berekening 8
- 24 apr [scheikunde] Kan chloorgas de geleiding van elektriciteit belemmeren? 9
- 23 apr Weerfrustratie 9
- 23 apr Kunnen quantum Zonnecellen 190% quantum efficiënt zijn 3
Nieuwsberichten
- 04 mar Een nieuw soort magnetisme: altermagnetisme
- 31 okt AI kan via stem diabetes vaststellen 11
- 21 okt Einstein krijgt wéér gelijk 45
- 07 feb witter dan wit 20
- 19 jun irrigatie en de aardas