Springen naar inhoud

[enquête] (On)voldoende fruit eten

• Log in om te kunnen reageren

IlseMartine

IlseMartine

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 21 november 2013 - 21:06

Via dit bericht wil ik jullie graag uitnodigen voor deelname aan de volgende enquête:

Titel: (On)voldoende fruit eten
Aanleiding van de enquête: Master scriptie
Doelgroep: Nederlanders tussen de 18 en 60 jaar.
Verwachte tijdsduur voor invullen: 10 minuten en 4 minuten
Sluitingsdatum voor deze enquête: 31-12-2013
Wanneer worden de resultaten verwacht: 31-12-2013
Volg hier de link naar de enquête

Toelichting
Hallo allemaal,

Voor mijn scriptie voor mijn master Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam. Doe ik samen met twee onderzoekers van de UvA een studie naar (on)voldoende fruit eten in Nederland. In dit onderzoek zullen we u een aantal korte vragen voorleggen omtrent (uw mening over) uw fruitconsumptie en u een korte tekst laten lezen. Ook als u geen of onregelmatig fruit eet, kunt u deelnemen aan dit onderzoek.

Het onderzoek bestaat uit twee onderdelen. Het eerste onderdeel duurt 7-10 minuten en het tweede onderdeel (welke een week na het invullen van onderdeel 1 naar u gemaild zal worden) neemt ongeveer 3-4 minuten van uw tijd in beslag. Het onderzoek is volledig anoniem.

Wanneer u deelneemt maakt u ook nog eens kans op één van de vijf cadeaubonnen t.w.v. €10,- naar keuze! Alvast hartelijk dank voor uw deelname!

Heeft u vragen? Dan kunt u altijd een PB sturen.

Met vriendelijke groet,

Ilse Visscher

(Ik verwacht de resultaten uiterlijk 31 januari 2014 met u te kunnen delen)

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Raspoetin

Raspoetin

• >1k berichten
  • 3514 berichten
  • VIP

Geplaatst op 23 november 2013 - 13:44

[mod]Aangezien het tweede deel van de enquête wordt toegemaild, is er contact geweest tussen Ilse en het moderatorteam aangaande de privacy van onze gebruikers. Hieruit bleek dat de twee enquêtes aan elkaar worden gelinkt door voor iedere respondent een unieke code aan te maken (d.m.v. geboortedatum en postcode). Er zal verder geen gebruik worden gemaakt van de e-mailadressen. Tevens is de enquêteur gebonden aan de Wet Bescherming Persoongegevens en wordt het onderzoek door de UvA gecontroleerd.[/mod]
I'm not suffering from insanity - I'm enjoying every minute of it!!

IlseMartine

IlseMartine

• 0 - 25 berichten
  • 2 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 29 november 2013 - 16:51

Ook VoedingNu geeft aandacht aan mijn onderzoek! Zie http://www.voedingnu...ie.217010.lynkx

Ik heb nog zeker 100 respondenten nodig, dus als je me nog wilt helpen: graag! Het aantal cadeaubonnen dat verloot wordt is verhoogd van 5 naar 10!

Groetjes

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures