Springen naar inhoud

Er zijn geen resultaten die voldoen aan je zoekopdracht

• Log in om te kunnen reageren

made in flanders

made in flanders

• >1k berichten
  • 1086 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 06 januari 2006 - 13:26

Dit kreeg ik dus op een moment dat ik het niet had mogen krijgen.
Ik wou een vraag stellen in het biologie forum, maar keek toch nog even snel met de zoekfunctie of die vraag niet al gesteld was, maar toen ik de vierde pagina wou openen (van de vijf) kreeg ik dit te lezen, en ik kreeg het niet meer weg, ik heb die vraag toch maar gesteld (met risico).
maar waarom kreeg ik dat? ik heb het al vaker gehad maar dan gewoon als ik berichten van een bepaald persoon aan het opzoeken was.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?
Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl
Our team needs you!

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Bart

Bart

• >5k berichten
  • 7224 berichten
  • VIP

Geplaatst op 06 januari 2006 - 15:25

De resultaten van een zoekopdracht worden in een sessie opgeslagen. Als om wat voor reden dan ook die sessie onverwacht beindigd wordt dan kan hij geen resultaten meer tonen. Oplossing is om opnieuw de zoekopdracht in te vullen en dan naar die pagina gaan. Dat zou moeten werken.
If I have seen further it is by standing on the shoulders of giants.-- Isaac Newton

made in flanders

made in flanders

• >1k berichten
  • 1086 berichten
  • Ervaren gebruiker

Geplaatst op 07 januari 2006 - 11:18

Dat had ik gedaan, pas de tweede maal is het weer beginnen werken.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?
Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl
Our team needs you!

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures