examen resultaten

Moderator: Rhiannon

Reageer
Berichten: 300

examen resultaten

van morgen ontving ik deze email van de TUDelft:

Dear student,

Due to the last transition, we have been working on updating all study programmes in Osiris.

With this email we inform you that all Study progress Reports (SVO) have been updated if applicable.

We kindly request you to check your report. It is your own responsibility to check this report accurately. If you think that your report contains errors, we invite you to our special open office hours on:


8]o Tuesday January 21, 2014 from 12.30-13.30 in room 2.07
8]o Tuesday January 28, 2014 from 12.30-13.30 in room 2.07
These 2 open office hours are the only opportunity to disagree with the update.

After this date (28 January 2014), it is no longer possibleto change your report anymore.

If you come to the open office hour, please take a printed version of your Study Progress Report with you.

Note: these are not the regular open office hours of the academic counsellors.

Kind regards,

Education & Student Affairs
Buiten dat deze email van bijzonder weinig respect van de TUDelft tegenover zijn student getuigt, beide mogelijkheden om fouten recht te zetten vallen in de tentamen week (ik heb 30 min later een tentamen). Vroeg ik mij af of de TUDelft zomaar, bewijze van spreken mijn tentamen uitslagen in de vuilbak kan gooi om willen van een administratief fout van hun kant. Terwijl ik nog geen twee weken krijgen om het te laten recht zetten.

Als Belgisch student weet ik dat in België geld dat gepubliceerd examen resultaten niet meer kunnen worden naar benden gecorrigeerde (enkel als er spraken is van fraude kan dit). Een dergelijk regeling kon ik niet vinden voor Nederland bestaat er iets gelijkaardig?

Voor de duidelijkheid bij mij is er niks ernstige verkeerd 1 vak word twee keer meegeteld waardoor ik meer studie punten heb dan eigenlijk het geval is, wat niet erg is. desondanks vroeg ik mij af wat ons rechten nu eigenlijk zijn?

Reageer