Springen naar inhoud

zuur-base in relatie tot eiwitten

• Log in om te kunnen reageren

Gregory1996

Gregory1996

• 0 - 25 berichten
  • 17 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 19 januari 2014 - 16:44

Beste ,

Ik heb morgen een proefwerk en er was wat onduidelijkheid over de te leren stof. Ik ben er deels achter. De vraag was: of we redox en zuurbase ook moeste kennen. Ik kreeg echter een mail terug met deze informatie:

Er kan altijd het kloppend maken van halfreacties voorkomen. Kijk de examens maar na, dit zit in bijna elk examen.

Zuur-base zoals in H 16 niet, maar wel in relatie tot de eiwitten.

Kan iemand van jullie mij misschien vertellen wat zuurbase in relatie tot de eiwitten inhoudt. wat moet ik me hierbij voorstellen, welke sommen kan ik hiervoor oefenen.

De rest van de stof is denk k wel duidelijk.

alvast bedankt,

met vriendelijke groet,

Gregory1996

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Jan van de Velde

Jan van de Velde

• >5k berichten
  • 44896 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 21 januari 2014 - 15:55

Kan iemand van jullie mij misschien vertellen wat zuurbase in relatie tot de eiwitten inhoudt.

Gezien de voorgeschiedenis, kun je die onduidelijkheid niet beter gelijk bij je docent neerleggen?
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN....
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://www.wetenscha...showtopic=59270

Kravitz

Kravitz

• >1k berichten
  • 4042 berichten
  • Moderator

Geplaatst op 22 januari 2014 - 10:20

Jan van de Velde heeft natuurlijk gelijk, jouw docent zal dat wel kunnen uitleggen.

Ik zou daar zoiets bij verwachten:

Geplaatste afbeelding
"Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm" - Winston Churchill

Also tagged with one or more of these keywords: scheikunde

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures