Dit forum en IP.Board

Moderator: Miels

Reageer
Gebruikersavatar
Berichten: 111

Dit forum en IP.Board

Ik zie veel nuttige extra's ontwikkeld voor de software die door dit forum wordt gebruikt, maar zijn deze aanpassingen compatibel met updaten van IP.Board? Indien je het laat updaten, zullen de nieuwe "zelfontwikkelde" modulen niet aangetast worden ?

Gebruikersavatar
Beheer
Berichten: 15.202

Re: Dit forum en IP.Board

Vanwaar je vraag? Maak je je zorgen over de functionaliteit op Wetenschapsforum in de toekomst of heb je zelf ook (interesse in) een IPB Forum?


Wij draaien IPB op onze eigen server. We laten het niet updaten maar doen dat zelf. Een update is absoluut niet iets wat je "zomaar even" tussendoor doet. Zo moeten inderdaad alle modificaties worden gecontroleerd & getest op beschikbaarheid voordat je gaat updaten naar een nieuwe versie. Een testomgeving is een must. Zo zijn we zelf achter de schermen al maanden bezig met een updatetraject.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic

Gebruikersavatar
Berichten: 111

Re: Dit forum en IP.Board

Zorgen niet want tot nu toe heb ik vertrouwen in technici van wf. :P
Uit interesse in IPB. Ik heb nog nooit de architectuur bekeken; ik zou eigenlijk niet weten hoe en wat een update mag infecteren. Vandaar de vraag. Nieuwsgierigheid, dus.

Reageer