farmaceutische wetenschappen

Reageer
Berichten: 28

farmaceutische wetenschappen

Beste,

Ik zit momenteel in het 6de jaar biotechnische wetenschappen (TSO) en ik zou graag farmaceutische wetenschappen gaan doen aan de KU leuven. Ik heb wel mijn twijfels over hoe zwaar de richting juist zal zijn. Daarbij heeft mijn leerkracht mij afgeraden om deze richting op de universiteit te volgen. Ik ben momenteel nog aan het twijfelen tussen farmaceutische wetenschappen op de KU leuven en op de Thomas More hogeschool in Geel. Wat ik graag zou weten is hoe zwaar deze richting juist is, hoeveel vrije tijd er nog overblijft, tot hoe laat de meeste studenten zitten te studeren, etc.

Ik ben al naar een openlesdag en een infodag geweest van de KU Leuven maar daar heb ik niet echt antwoord gekregen op mijn vraag.

Alvast bedankt

Berichten: 772

Re: farmaceutische wetenschappen

Uitgaande van je studierichting kun je niet zeggen of je dit zal aankunnen. Ik ken diverse personen die vanuit deze richting een wetenschappelijke universitaire studie aangevat, en met succes voltooid hebben. Er zijn er ook velen die niet slagen en soms zelfs falen in een professionele bachelor. Veel hangt af van je motivatie. Als je het echt wilt, laat de studie je dan zeker niet afschrikken en ga ervoor.

Reageer