Springen naar inhoud

AS/RS snelheid berekenen

• Log in om te kunnen reageren

gnCupo

gnCupo

• 0 - 25 berichten
  • 3 berichten
  • Gebruiker

Geplaatst op 09 april 2014 - 12:24

Geachten,

Ik ben bezig met een "Automated System & Retrieval System", kort gezegd een magazijnrobot die pakketjes in en uit magazijnstellingen haalt. Nu moet ik voor het onderzoek voorafgaand aan het project beschrijven waarom een bepaald algoritme het beste algoritme voor mijn situatie is. Om dit te doen dacht ik aan een formule die berekent hoelang de robot (de arm die pakketjes in en uit stellingen haalt) erover doet om een bepaald aantal vakjes te passeren.

Factoren die een rol spelen zijn het aantal vakjes - Av, de tijd nodig om een vakje te passeren - Tv en het aantal vakjes te passeren op de terugweg (als een pakketje is gepakt of afgeleverd) - Ar.

Verder dan dit kom ik niet:

Ttotaal = AvTv + ArTv

Mijn vraag is hoe ik dit het beste kan doen, zijn er factoren die ik niet heb meegenomen? Klopt de methode om de Totale tijd - Ttotaal - te berekenen? Om het visualiseren wat makkelijker te maken voeg ik een afbeelding van de opstelling bij.

Met vriendelijke groet,

Alen Androsevic

Bijgevoegde miniaturen

• asrs.png

Met vriendelijke groet,

Alen Androsevic

Dit forum kan gratis blijven vanwege banners als deze. Door te registeren zal de onderstaande banner overigens verdwijnen.

Also tagged with one or more of these keywords: wiskunde

0 gebruiker(s) lezen dit onderwerp

0 leden, 0 bezoekers, 0 anonieme gebruikers

Ook adverteren op onze website? Lees hier meer!

Gesponsorde vacatures

Vacatures